Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisesta ihmisestä yleensä kaikki tykkää?

Vierailija
31.12.2020 |

Tunnetko ketään josta ei vaan voi olla pitämättä? Sellaista, josta tuntuu kaikki tykkäävän persoonana ja ihmisenä
Millainen tämä tyyppi on?

Meillä on töissä tällainen ja haluaisin olla yhtä miellyttävä ihminen. Hän on sellainen naapurintyttömäisen kaunis (eli ei ärsytä ketään laittautumalla liikaa, tai olemalla ns liian kaunis), pukeutuu hyvin neutraalin tyylikkäästi, käyttäytyy hillitysti, mutta osaa olla huumorintajuinen, ahkera, muttei tee itsestään numeroa. Ystävällinen, kiltti ja helppo ihminen. Hän on tavallinen!! Tavallinen perhe ja tavallinen talo....

Minä itse olen sellainen hölösuu että saa kotona aina korvar punaisina miettiä mitä tuli sanottua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta joka nuolee p*rsettä, ja josta ihmiset hyötyvät jotenkin.

Vierailija
22/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin lähellä sitä ihmistä kenestä kaikki pitää, mutta luulen olevani liian kovaääninen ja näkyvä ollakseni kuitenkaan sitä. Olen siis se porukan hauskuuttaja, rennolla asenteella oleva, itseironinen, kehun muita ihan vivilpittömästi. Olen avoin ja osaan kohdata ihmisen kuin ihmisen, mun kanssa kaikenlaiset kiusalliset tilanteet haihtuvat.

Mutta omana miinuksenani on toisinaan muista pahan puhuminen (sellaisista, jotka ovat ilkeitä muille) ja tosiaan ehkä olen turhan räväkkä. Pitäisi enemmän olla naapurintyttömäisyyttä mukana, että olisin pidetympi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen kaikille, ei puhu pahaa kenestäkään. Kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin, puhuu kaikille kauniisti ja kunnioittaen, ei puhu päälle vaan kuuntelee. Hiljainen puheääni. Kaiken kruunaa se, että hän nukkemaisen kaunis.

Vierailija
24/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tunnen henkilön, joka on aina tauoillakin uppoutunut omiin maailmoihinsa, on aika välinpitämätön muita kohtaan, ei juurikaan osallistu keskusteluihin, olemukseltaan on aina vähän kyllästyneen oloinen. Työntekijänäkin on verkkainen, ei siis todellakaan mikään tehopakkaus. Mutta jostain syystä porukka on aivan "lumoutunut" hänestä. On aina mielenkiintoista seurata miten uudetkin työntekijät ovat hetken päästä kiehnäämässä hänen seuraansa.

Hän ei juurikaan puhu yksityiselämästään, mutta välillä pudottelee jotain murusia, joista jengi on heti että vau. Jonkun toisen tekemänä samat asiat eivät aiheuta mitään reaktioita.

Olen tehnyt paljon hänen työparinaan ja kyllähän se työpanos jakautuu aikalailla mun harteille, mutta hän kerää kehut. Varsinkin sellaiset, jotka eivät ole hänen kanssaan tehneet, ylistävät häntä aivan perusteettomasti. Itse hän tästäkin viis veisaa, jos etes kiinnittää asiaan mitään huomiota. Kai se on sitten joku karisma, mikä hänessä on, jota en vain itse näe. Sinänsä kyllä ihan kiva työkaveri, jossa mikään ei varsinaisesti ärsytä. 

Vierailija
25/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas tunnen henkilön, joka on aina tauoillakin uppoutunut omiin maailmoihinsa, on aika välinpitämätön muita kohtaan, ei juurikaan osallistu keskusteluihin, olemukseltaan on aina vähän kyllästyneen oloinen. Työntekijänäkin on verkkainen, ei siis todellakaan mikään tehopakkaus. Mutta jostain syystä porukka on aivan "lumoutunut" hänestä. On aina mielenkiintoista seurata miten uudetkin työntekijät ovat hetken päästä kiehnäämässä hänen seuraansa.

Hän ei juurikaan puhu yksityiselämästään, mutta välillä pudottelee jotain murusia, joista jengi on heti että vau. Jonkun toisen tekemänä samat asiat eivät aiheuta mitään reaktioita.

Olen tehnyt paljon hänen työparinaan ja kyllähän se työpanos jakautuu aikalailla mun harteille, mutta hän kerää kehut. Varsinkin sellaiset, jotka eivät ole hänen kanssaan tehneet, ylistävät häntä aivan perusteettomasti. Itse hän tästäkin viis veisaa, jos etes kiinnittää asiaan mitään

Tekstiäsi lukiessani tuli itsellenikin mieleen sana, johon sitten lopulta itseltäkin päädyit, siis karisma. Joillakin sitä vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi