Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoropleema

Vierailija
31.12.2020 |

Joudun muuttamaan väliaikaisesti vuokralle ja lähettelin sitten kuin hullu konsanaan asuntohakemuksia. No sain tarjouksen vuonna 2015 valmistuneesta kerrostaloasunnosta. Ilmoitus oli poistettu samantien kun tarjous lähetettiin.

Koska minulla on osakeasunto, joka täytyy vuokrata ennen kuin voin muuttaa minnekään, ja vuokrausprosessi on vaikuttanut epätoivoiselta (tämä on kallis asunto), ajattelin etten kuitenkaan pääse muuttamaan tuohon vm. 2015 asuntoon. Olin muutenkin nukkunut tosi huonosti ja niin sitten jäi esittelyssä käymättä.

Ilmoituksessa ei ole kuvaa makkarista eikä kylppäristä, saman talon muista asunnoista olen nähnyt kuvia ja kylppäri näyttää ihan hienolta.
Ihmettelen vain, ettei kuvaa ollut ilmoituksessa. Minulla on 180 cm parisänky ja sitäkin mietin, että mahtuuko se makkariin. Kävin äsken minun pikkumakkarissani mittaamassa ja kyllä tämä sänky sinne mahtuisi, ahtaasti tietysti, mutta koska on kyseessä väliaikainen asunto, en ole niin kovin vaativa.

Mutta harmittaa kyllä kun ei tullut käytyä näytössä, olin niin väsynyt.

Ei kait vuoden 2015 talossa voi millään olla kammottavia kylppäreitä... Eihän 5 vuotta vanha asunto ole VANHA.

En kehtaisi kysyä enää, että pääseekö vielä näyttöön, kun olen jo alustavasti ottanut asunnon. Sopimus tehdään vasta myöhemmin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin ottaa asunnon vastaan kuvien perusteella, koska tosiaan 5 vuotta vanha asunto ei voi olla ihan hirveä, vanhanaikainen läävä. Ja sijainti on täydellinen. Silti kuitenkin kauhistuttaa ajatus, että näkisin asunnon livenä vasta muuttopäivänä...

Vierailija
2/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan hirveän huonosti on kuvia ja tietoa asunnosta. TOSIN en itsekään jaksanut ottaa omaan ilmoitukseeni kuvia kahdesta makkaristani, koska ei niistä tahdo saada mitään järkeviä kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 valmistuneen asunnon luulisi olevan edelleen hyvässä kunnossa, laatoitettu kylpyhuone jne.

Vierailija
4/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos kämppä on tilapäinen?

Vierailija
5/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2015 valmistuneen asunnon luulisi olevan edelleen hyvässä kunnossa, laatoitettu kylpyhuone jne.

Niinpä. Ei kait tuon ikäinen asunto voi olla ihan hirveä. Ja tosiaan vaikka sänkyni täyttäisi koko makkarin, ei sillä olisi väliä. En minä siellä ikuisesti asu. Täytyy kysellä makuuhuoneen kokoa ja kuvaa kylppäristä...

Vierailija
6/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos kämppä on tilapäinen?

No en halua mitään ikäviä ylläreitä.

Vierailija
7/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä höpötystä.

Vierailija
8/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä tarjosi sinua näkemättä? Ikinä en vuokraa kenellekään ilman, että olen hänet itse tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi