Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö 16-18 vuotiaat pojat halua seurustella?

Vierailija
31.12.2020 |

Nytkin oon tapaillu muutaman kerran erästä poikaa ja luulin että meillä vois olla jotakin. Ei sitten vissiin kun lähti mieluummin kavereiden kanssa iltaa vietetään.Millanen pitäs olla että suhde kestää ois hyvä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N e   v i i s i   p e l o t t a v a a   k i r j a i n t a . . . !

Vierailija
42/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset sukupolvet ovat ymmärtäneet sen, että elämä on paljonvhelpompaa sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne haluaa vain pimsaa. Tämä asia jossain vaiheessa joko muuttuu tai sitten ei.

Vierailija
44/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset sukupolvet ovat ymmärtäneet sen, että elämä on paljonvhelpompaa sinkkuna.

Ainakin jos ei lapsia ole, ja kukapa niitä haluaisi.

Vierailija
45/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte seukata vielä siinä iässä. Koulu, läksyt ja harrastukset pitää hoitaa ensin! Muihon riekkujaisiin ehtii aikuisempana.

Vierailija
46/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette välillä vietä aikaa pojan ystävien kanssa? Ellette ole samanhenkisiä, ehkei vielä ole hyvä aika seurustella. Muutenkin suosittelisin omien ystävien kanssa ajan viettämistä.

Vierailija
47/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pojat jo tyyliin 18 vuotiaina haluaisivat jo perhettä perustaa kun seurustelutkin tyyliin tositarkoituksella ja toisille vielä yhdentekevää.

Vierailija
48/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat riippuvaisia miesten huomiosta. Itsetunto alkaa murtumaan jos puhelin ei pärise 5 min välein. Epävarmoja olentoja.

Vierailija
49/57 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi noin nuorena sitoutua? Suurinosa ei osaa edes kantaa vastuuta itsestään, edes aikuisista kaikki eivät ymmärrä että maailmassa on muitakin kuin "minä", suhde vaatii molemmilta taitoa huomioida toista, pitää osata tehdä kompromisseja asioiden kanssa...

Vierailija
50/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset pojat jo tyyliin 18 vuotiaina haluaisivat jo perhettä perustaa kun seurustelutkin tyyliin tositarkoituksella ja toisille vielä yhdentekevää.

Usein nämä aikaisin tosissaan olevat, perhettä perustavat parit tulevat eroperheistä. He etsivät omasta perheestä itselleen turvaa ja yhteisön tunnetta. Siksi he ovat innokkaita perustamaan varhain perheen. Nähty on.

Vierailija
51/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, haluaisitko sinä syödä vaikkapa samaa ruokaa joka päivä, ap?

miksi samaa peliä voidaan pelata vuodesta toiseen?

52/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tärkeää seurustella jo 15 vuotiaana. Yövyin 10 päivää vanhemman tytön luona ja hän meillä. Intiimitouhu oli 1992 mulle ja kehitykselle että sain! Ja vieläpä oraalia tyttö niellen, mitä nykynaisetkaan harvoin..

Erottuani olin kesän 1993 puutteessa, lähinnä nuoleskelusuhteita 16 vuotiaana ja limudiskoja. Mutta urheilevana kaverina vuosi 1994 oli hyvin tärkeä, olin 17 ja tyttö 16. Kumeja meni paljon tytön luona ja meillä yöpyessä.

Vasta 1995 löysin tytön jolla oli pillerit käytössä ja sain usein laueta sisään. Olis ollu kamalaa 18v olla ilman.

Kesällä 1997 olin eronnut hänestä ja panin kaikkea mitä liikkuu. Rakastuin syksyllä 1997 taas 16 vuotiaaseen, ite 20v. Hänen neitsyyttä kunnioitin 9kk, sit alkoi herumaan, vuosia, mutta kumin kaa :( . Hän osasi kyllä niellä.

Vielä kerran, 25-vuotiaana vuonna 2002 pokasin 16 -vuotiaan. Se suhde kesti 3 vuotta.

Oon ollu pukki näihin vuosiin asti.

Sittemmin olenkin treffaillut itseäni vanhempia naisia, olen 44 ja tykkään 50+ ikäsistä. Mutta heistäkin harvempi nielee kuin nuoruuteni teinit.

Mulle seksi on aina ollu elinehto ja kehityksen tukipilari. En voi tajuta nuorisoa 2020 joilla some voittaa kiiman...

Vierailija
53/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en 25-vuotiaanakaan vielä ymmärrä miten naisten kanssa toimitaan ja parisuhteissa, joten puhumatta että 16-vuotiaat :D

Some on vielä nykyiset ikäluokat pilannut vielä pahemmin kuin minun ikäiseni joten suunta lienee muutenkin vain alaspäin

Vierailija
54/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta myöhemmin...

Vierailija
55/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, mutta ne seurustelee keskenään.

Vierailija
56/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No asiallisesti: pojat ovat tyttöjä lapsellisempia ja kasvavat vähän myöhässä. Tuollaiset 16 - 18 v. ovat vielä aika uunoja tyttöjen kanssa. Niitä kiinnostaa lähinnä kaverit, pelit ja netti.

No ehkä tytötkin, mutta omituisina esineinä, joilla on SE. Pojat eivät oikein osaa lähestyä tyttöjä vielä.

Joo ja se poikien lähestyminen on sellaista häröilyä, mekastamista ja esittämistä. Nauratetaan ja mölistään. Painitaan kasassa kavereitten kanssa. Ei ne oikein uskalla jutella tytöille.

t. 15-vuotiaan pojan äiti

Vierailija
57/57 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No asiallisesti: pojat ovat tyttöjä lapsellisempia ja kasvavat vähän myöhässä. Tuollaiset 16 - 18 v. ovat vielä aika uunoja tyttöjen kanssa. Niitä kiinnostaa lähinnä kaverit, pelit ja netti.

No ehkä tytötkin, mutta omituisina esineinä, joilla on SE. Pojat eivät oikein osaa lähestyä tyttöjä vielä.

Joo ja se poikien lähestyminen on sellaista häröilyä, mekastamista ja esittämistä. Nauratetaan ja mölistään. Painitaan kasassa kavereitten kanssa. Ei ne oikein uskalla jutella tytöille.

t. 15-vuotiaan pojan äiti

Huoh, melkoista yleistämistä taas kerran, mutta mitäpä naisilta nyt voi odottaakaan? Ei minkäänlaista laajakatseisuutta mihinkään suuntaan :(

Tiesitkö, että pojissakin monella on murrosikä kunnolla alkamatta 14-15v iässä? Ja ainakin omassa nuoruudessa kyllä pojat heitti läppää tyttöjen kanssa vähän liikaakin, kun alkoi jo haittaamaan tuntiopetustakin koulussa.

Mitä tuon oman ajan ja ikäisiin tyttöihin tuli, niin itseäni ainakin huvitti liika aikuista esittäminen ja se "poikakaveri" oli pakko saada kävelemään käsikädessä, jotta olisi muille tytöille näyttää, että tässä näin sitä mennään. Niin läpinäkyvää, niin läpinäkyvää ja lapsellista valitettavasti. Ja suurin osa pojista meni perässä, kuin pässit narussa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän