Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus stripparilla käymisestä

Vierailija
06.06.2014 |

Moni nainen hyväksyy sen, jos mies käy joskus kavereineen striptease-ravintolassa vaikka kaverin polttareiden merkeissä tai muuten. Usein toistettu näkemys on, että strippari ei ole prostituoitu vaan vain tanssii. Kerron omat kokemukseni strippareista niin saatte punnita näkemyksen paikkansapitävyyttä.

Salin puolella kyse onkin viattomasta nakuilushowsta mutta tätä olen kokenut privaatissa:

- Nainen riisuu ja levittelee paljasta pilluaan aivan kasvojeni edessä samalla, kun runkkaan kyrpääni.

- Maksamalla 20 euroa ylimääräistä, jokainen strippari antaa hyväillä, nuolla ja imeä rintoja runkatessani. Myös muualta paitsi pillusta saa koskea.

- Jotkut stripparit hierovat munaa housujen läpi, toiset saattavat antaa käsihoidon.

- Kerran on otettu suihin lisämaksusta.

- Kiihkeä suutelu ei ole harvinaista.

- Olen myös sormettanut rystysiä myöten.

- Olen nuollut pillua.

- Erilaiset fetissileikit saattavat onnistuvat myös, vaikkapa dominointi ja piiskaus puolin ja toisin, tallominen korkokengillä, transuilu, erilaiset esinefetissit jne.

- Kerran on mennyt yhdyntään asti paikan päällä ja kerran paikan suljettua kotonani.

Tässä muutamia asioita "verhon takaa" pohdittavaksi ennen kuin päästätte miehenne striptease-esitykseen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Privaatissa käynti on parhautta. Olen käynyt kymmeniä kertoja ja aina superkiihottava ja hauska kokemus.

Vierailija
2/11 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:48"]Aloitusviestissä yritetään vyöryttää asia jotenkin naisten vastuulle: kun nyt ANNATTE miestenne käydä...jne.

Jospa te arvon ukot ottaisitte vastuun siitä, mitä itse teette? Juu, kukaan ei ehkä tule kädestä pitäen estämään että ette menisi stripparia katsomaan, mutta teillä on päässä sellainen juttu kuin AIVOT ja niitä sopii tässäkin asiassa käyttää...

Jos valitsette vaimonne loukkaamisen ja pettämisen, se ei ole vaimonne häpeä.
[/quote]

En tarkoittanut syyllistää enkä ole itse parisuhteissa ollessani käynyt noissa paikoissa. Ajattelin vaik antaa hieman perspektiiviä kertomalla, millaisia asioita noissa paikoissa oikeasti tapahtuu. Tuntuu että harvempi noista tietää.
[/quote] Hyi saasta! Nuolet ja nussit huoria? Onkos taudit tsekattu milloin viimeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset fantasiat siellä.

Vierailija
4/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat nyt strip-tease -tanssin ja aivan eri tarkoitusperiä tavoittelevan tanko- ja sylitanssin keskenään.

Vierailija
5/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nämä on ihan totta. Exäni oli maanis-depressiivinen ja maniavaiheessa uhkapelasi ja kävi noissa strippipaikoissa. Kyllä hän sitten kun alkoi taas kääntyä masennukseen tunnusti noita juttuja mitä oli tapahtunut kun meni "lujaa", noissa strippipaikoissa. Kyllä sieltä yleensä ihan seksiseuraa löytyi myös, jos ei siitä itse strippaajasta niin paikassa pyörivistä ammattilaisista. 

Vierailija
6/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissä yritetään vyöryttää asia jotenkin naisten vastuulle: kun nyt ANNATTE miestenne käydä...jne.

Jospa te arvon ukot ottaisitte vastuun siitä, mitä itse teette? Juu, kukaan ei ehkä tule kädestä pitäen estämään että ette menisi stripparia katsomaan, mutta teillä on päässä sellainen juttu kuin AIVOT ja niitä sopii tässäkin asiassa käyttää...

Vierailija
7/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taasko se sormi on pikkupöksyissä mammapalstan ääressä? Kuule, tuollaiset asiat hoidetaan ihan omissa oloissa vaikka oman peiton alla, ei ole hyvä tapa tulla muiden näkösälle tai puhua noita pyllyjuttuja vaikka kahvipöydässä. Isot tytöt ja pojat ovat kohteliaita tällaisissa puheenaiheissa ja pitävät ne omana asianaan.

Vierailija
8/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:48"]Aloitusviestissä yritetään vyöryttää asia jotenkin naisten vastuulle: kun nyt ANNATTE miestenne käydä...jne.

[/quote]

En tarkoittanut syyllistää enkä ole itse parisuhteissa ollessani käynyt noissa paikoissa. Ajattelin vaik antaa hieman perspektiiviä kertomalla, millaisia asioita noissa paikoissa oikeasti tapahtuu. Tuntuu että harvempi noista tietää.

Vierailija
9/11 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:43"]

Sekoitat nyt strip-tease -tanssin ja aivan eri tarkoitusperiä tavoittelevan tanko- ja sylitanssin keskenään.

[/quote]

En sekoita. Kerroin vain, millaista strippaus todellisuudessa on Suomessa. Ja että todellisuudessa samat paikat ja samat tanssijat tarjoavat käytännössä aina myös jonkinlaisia seksipalveluja vartalon lääppimisestä itse asiaan.

Vierailija
10/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa käy monet miehet vieraissakin.

Vierailija
11/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu on parempi. Thaihieronnassa esimerkiksi saa suikkarin ja yhdynnän edullisesti, noin 150 euroa. Suomi tytön hintaan 250€/tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän