Miehen eksä on ollut aina ja parempi kaikessa, jaksaisitteko kuunnella?
Olen ollut miehen kanssa kohta vuoden.
Alkaa mennä hermo, kun laitan vieläkin esim. pizzaan täytteet väärin, viikkaan pyykit väärin, tamppaan matot väärin, pesen vessan väärin.
Pizzaan kuuluu laittaa ensin katkaravut, sitten juusto, ja päälle yrtit.
Pyykit kuuluu viikata niin että lahkeet ja hihat ovat millilleen toisissaan kiinni taiteltuna, muuttei kuitenkaan liian taiteltuna kun muuten vaatteet menevät myttyyn.
Matot pitää tampata. Niitä ei kuitenkaan saa tampata rottinkisella mattopiiskalla vaan luudanvarrella, ettei matot hajoa.
Vessa pitää pestä kerran viikossa, mutta latttiaa ei saa hinkata tai väri lähtee saumoista.
En jaksa pian enää.
Kommentit (14)
Mikä siinä miehessä on niin hyvää, että olet tähän asti jaksanut katsoa tuollaista kyykytystä? Vinkkinä, että älä tee mitään näistä töistä, niin et ainakaan tee niitä väärin :P
En. Oisin nostanut jo kytkintä alta vuoden. Mies ei selkeesti ole päässyt yli exästään.
JSSAP
Älä alistu tuommoiseen kohteluun! Ei tommosta kukaa jaksa.. Tai sano sille että nyt riitti, sä teet ne asiat sun tavalla ja jos ei kelpaa voi tehdä itse tai lähteä lätkimään.. On ihan eri asia neuvoa toista nätisti, esim. Toi pizza homma, jos nyt haluaa että juusto on päällä nii sanoo vaan et jos laittaisit sen niimpäin, vertaamatta sua eksään tai komentelematta. Asiat voi ilmaista paremmin.
Mutta ikinä en hyväksy eksään vertaamista, en muutakuin silloin ku kumppanini sanoi että oot ihanampi ku eksä joka kohteli häntä huonosti.
Ei tuu pätkääkään myötätuntoa koska itse jäät tuohon tilanteeseen. Vuosi on pitkä aika ottaa vastaan silkkaa kyykytystä ja kettuilua.
Montako kertaa olet kehottanut jätkää pitämään päänsä kiinni tai tekemään itse. Et kertaakaan. Selvä.
En ymmärrä miksi a) jatkat kusipään kanssa ja b) miksi teet yhtään mitään tollasen vellihousun eteen.
Sano, että jos ei kelpaa, saa tehdä itse juuri niin kuin haluaa.
Sillä on joku ongelma. Kuullostaa karmeelta.
Onko sängyssä samanlainen?
Äidin lihapullat, exän pizza....
En kuuntelisi.
-jännä
-lompakko
-ulkonäkö
-status
mitkä kaikki ruksitaan, ap?
Varmasti jotain olet sille vastaan sanonut etkä vain hiljaa kuunnellut? Sanoisin, että jos exä kerran teki kaiken paremmin, mene sitten olemaan sen kanssa! Tai tee itse! Ja jättäisin sen. Ei toista arvostava ihminen puhu noin kumppanilleen. Vaatikaa itsellenne parempaa kohtelua, niin tuollaset törpöt jäävät rannalle ruikuttamaan.
No miksei se sitten ole tekemässä duuneja?
Mä voisin istua soffalla ja syödä kääretorttua kun toinen siivoo kokkaa ja sen seksinkin antaisin sen toisen hoidettavaksi.
Footagea puuttuu.
Mitä se miehelle kuuluu, miten sinä kotonasi siivoat?
Ai niin, olette olleet alle vuoden yhdessä mutta oli kiire saman katon alle. No, tässä sen hinta. Ehkä seuraavan kanssa ymmärrät ensin tutustua.
Miksi valitsit mieslapsen?