Mikä "idea" on suuresti filtteröidyissä ja muokatuissa kuvissa?
Minun silmään näyttää oudolta. esim. siskoni ottaa aina tuollaisia kuvia joissa kirkas valaistus ja iho muokattu ihan sileäksi ja laitettu efektejä. Minusta aitous on paljon kauniimpaa. Ei ymmärrä
Kommentit (7)
Mitä väliä? Laita itse niitä muokkaamattomia kuvia.
Luulevat näyttävänsä kauniimmilta. Sitten miehet taas pettyy ja kitisee kun totuus tulee julki.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat näyttävänsä kauniimmilta. Sitten miehet taas pettyy ja kitisee kun totuus tulee julki.
Mitkä miehet? Itse en aseksuaalina harrasta sellaisia ollenkaan.
- 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä miehet? Itse en aseksuaalina harrasta sellaisia ollenkaan.
- 1
No okei mutta muita ihmisiä tällä yleensä yritetään miellyttää, nehän niitä kuvia katsoo. Tai voi kai joku huijata itseäänkin.
Itse laitan välillä filtterin, välillä en. Ei ole niin suurta eroa, koska ihossani ei ole mitään korjattavaa. Kuvasta tulee kauniimpi kuitenkin, jos värit ovat tasaisemmat.
Itse olen parhaimman näköinen ilman mitään kuvankäsittelyä. Kerran käytin sellaista jossa valaistus muuttuu, iho näytti pliisulta. Parhaalta näyttää kun ei mitään kuvankäsittelyä.
Useiden mielestä virheettömyys on kaunista ja tykkäävät siis kaunistaa itseään kuviin. Itsekin teen niin eli poistan rypyt, valkaisen hampaat jos ne kuvassa näkyy ja säädän värit mieleisekseni. Kaikki toki tietää etten livenä näytä siltä, mutta kuvat onkin fantasiaa eikä ankeaa arkea.