Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen addiktoitunut teihin idiootteihin. KYSYTTÄVÄÄ?

Vierailija
05.06.2014 |

Huh ja joo. Kyllä löytyy junttia, vajaata, naiivia, ja yksinkertaisesti typerää ihmistä täältä joka lähtöön. Olen kyllä kommentoinutkin joissain keskusteluissa, mutta lähinnä olettaen, että aloittaja on joku elämäänsä kyllästynyt provoilua kaipaava tarinankertoja. Säälittävää ja tarve olisi hakeutua hoitoon.

Lisäksi naurattaa nämä lapsellisen alkeelliset johtopäätökset juurikin vielä niitäkin aivottomampiin aloituksiin.

Missäköhän kurssilla opetettaisiin Aihe vapaa -lukutaitoa? Vai voiko joku - yksikin - näistä näpyttelijöistä olla oikeasti tosissaan?

Tyhjää elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% vauva-palstan lukijoista on aina paljon parempia ihmisiä ja paljon fiksumpia ihmisiä kuin kaikki muut palstailevat. Mutta minä epäilen että nämä muita tyhmiksi  haukuvat kirjoittelijat eivät itse ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Koska oikeasti fiksu ihminen ymmärtää että se muiden tyhmäksi haukkuminen ei loppujen lopuksi ole muuta kuin surkuhupaisa tapa pönkittää sitä omaa haurasta egoa. 

Vierailija
2/7 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut anaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 23:54"]

75% vauva-palstan lukijoista on aina paljon parempia ihmisiä ja paljon fiksumpia ihmisiä kuin kaikki muut palstailevat. Mutta minä epäilen että nämä muita tyhmiksi  haukuvat kirjoittelijat eivät itse ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Koska oikeasti fiksu ihminen ymmärtää että se muiden tyhmäksi haukkuminen ei loppujen lopuksi ole muuta kuin surkuhupaisa tapa pönkittää sitä omaa haurasta egoa. 

[/quote]

Joo. Ja tätäkin fiksumpi ihminen ymmärtää, että tää sun "analyysi" on lapsellisen pelkistetty ja suoraviivanen mukapsykologinen syy-seuraussuhteen oivallus.

Vierailija
4/7 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 23:58"]

Oletko kokeillut anaalia.

[/quote]

Joo. Monestikin. Joskus kiihottaa ja joskus kirjaimellisesti perseestä.

-Alkuperäinen

Vierailija
5/7 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih kiitos pusuja <3

Vierailija
6/7 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Miten tästä pääsee eroon?

Vierailija
7/7 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 00:08"]

Niin minäkin. Miten tästä pääsee eroon?

[/quote]

Sano se. Ainakin tätä kautta olen tajunnut, että vajaavainen olen minäkin kaiken mukamas niin suuren järkevyyteni keskellä. Mussahan se vika on kun idiootteihin addiktoidun? Terapiaan sitä kai pitäisi mennä, mutta mikä lääkitys?

-Alkuperäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan