Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rikkonut lupauksen viikon sisään jo kolmesti, syynä nukkuminen. Onko tämä ok?

Vierailija
31.12.2020 |

Mies on kolmena päivänä viikon sisään rikkonut lupauksensa siitä, että vietetään vapaapäiviäni yhdessä. Hän ei ole vastannut puhelimeen, paitsi sitten myöhään illalla laittaa viestiä, että oli nukkumassa. Hänellä on siis kyllä oikeasti outo unirytmi, olen hänet tuntenut muutaman vuoden. Ei asuta vielä yhdessä.

Harmittaa, kun tänäänkin oli tarkoitus nähdä ja viettää uutta vuotta ennen iltaa (minulla huomenna töitä), mutta mies ei vastaa. Luulen siis, että nukkuu. Nähtiin sentään esim. jouluna ja viimeksi eilen, eli nähdään kyllä muuten lähes joka päivä, mutta sitten on välillä näitä päiviä kun ei vastaa eikä nähdä, vaikka niin sovittu, ja syynä aina tämä päivän nukkuminen.

Onko ok laittaa nukkumisen piikkiin, vai miten pitäisi suhtautua? Toki olen kyllä jokaisesta lupauksen rikkomisesta suuttunut, mutta mies vain sanoo, että ei kai unissaankaan pysty vastaamaan ja pyytää anteeksi. Hän on siis työtön.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voimaantuminen <3

Ymmärrä nyt!

Vierailija
22/24 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin että kaikki päätökset jotka ennen voi ihminen tehdä omalla maalaisjärjellään pitää nykyisin hyväksyttää netin parviälyllä?

Minä en moista ukkelia kattois. Siihen en tartte muiden mielipiteitä, ihan oma riittää.

AP hanki aivot vaikka osamaksulla jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes kiinnostunut työttömästä pummista. Tuppaavat olemaan alkoholisoituneita ja muutenkin pohjasakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan