Mistä johtuu rinnoissa todella näkyvät verisuonet
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:23"]Mulla niiden ilmestyminen oli ensimmäisiä raskausoireita.[/quote]. Huomenna pitäis viimeistään menkkojen alkaa..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:23"]Mulla niiden ilmestyminen oli ensimmäisiä raskausoireita.[/quote]mulla sama
Mulla on ollut niitä siitä lähtien kuin rinnat kasvoi :D. Mulla on verisuonia hyvin pinnassa ja ohut iho.
Mulla ihan sama, alkoi raskausaikana näkyä/kuultaa ihon läpi rinnoissa, välillä selkeämpi, välillä häviää.
mulla on ollu jo kauan verisuonet ja sellasii punasii viivoi rinnoissa ja en oo ollu raskaana tai mitää sellast ne vaa yks päivä tuli siihe eikä oo lähteny pois
Mulla on ollut vuosikausia, en ole ollut raskaana. Mulla on ohut iho, rinta on kooltaan sellainen että mahtuu juuri ja juuri omaan kouraan. Silloin pienempirintaisena verisuonia ei ollut näkyvissä. Veikkaan että johtuu myös rinnan rakenteesta, mulla paljon rintakudosta ja vähän rasvaa röntgenlääkärin mukaan (mammografia). Eli tuo puoltaisi myös sitä miksi tulevat näkyviin raskausaikana kun rauhaskudoksen suhteellinen määrä rasvaan verrattuna lisääntyy. Rauhaset tarvii enemmän verta kuin yksinkertainen rasvakudos. Sanoisin että kiinteiden rintojen ja ohuen ihon yhteisvaikutus.
Rasausaikana mullakin tuli ja imetyksessä ne oikein korostui kun muutenkin rinnat kasvoi. Ällön näköiset. :(
Jo tällaisena kypsään ikään ehtineenä miehenpuolena toteaisin, että näkyvät verisuonet rinnoissa ja muullakin naisen kehossa ovat ainakin minun mielestäni kauniita, jopa seksikkäitä. Rinnathan ovat elävä osa kehoa, eivät elottomat rasvapallukat. Ihannenaisellani ovat selvästi erottuvat, normaalielämän muovaamat lihakset sekä näpsäkät, suonekkaat rinnat....
Mä imetän tällä hetkellä, niin mulla on ihan ihon pinnassa paksuja pullottavia suonia. Eivät ole suoranaisesti rumia, mutta jotenkin hurjan näköiset. :o Lähteekö ne muuten pois imetyksen lopetuksen jälkeen?
Yksi syy voisi olla se, että suonissa kiertää punainen veri,joka kuultaa ihon läpi.
Mua jostaan syystä kiihottaa verisuonet muijjien tisseissä
Johtuu vähäisestä rintojen rasvakudoksen määrästä. Raskaana ja imettäessä rasvakudos vähenee ja korvautuu maitorauhasilla.
Mulla on ollut siniset verisuoniviirut rinnoissa niin kauan kuin muistan. Rasvakudosta on runsaasti, sen pingoittaessa jo kauan elänyttä rintaa suonet näkyvät selkeämmin, hoikassa kunnossa vaihdevuosi-ikäisellä neljä lasta tehneellä rinnoista tulee löysät rutut, silloin suonet näkyvät vähemmän. Omaa miestä ei tunnu haittaavan, kiva kuulla täällä samaa muistakin, eri ikäisistä miehistä. Itse en paljon niitä katsele niin ei haittaa 😂
Tuleeko yllätyksenä, että myös rinnoissa kiertää veri?
Kyllä itseasiassa näkyy ihan niissä roikkuvissakin säkeissä, että äläs jauha pastaa :) tosin itseltä on pienen lapsen pään kokoiset rinnat, aina roikkuneet typerästi, erittäin vähän rasvaa ja verisuonet näkyy kyllä selvästi, niin isot kuin pienetkin.
Juuri huomasin peilistä miten rinnoissa näkyy verisuonet hurjan selvästi. En nyt välttämättä pitänyt siitä näystä.
Mulla niiden ilmestyminen oli ensimmäisiä raskausoireita.