Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mystinen tuttava: väittää asuvansa lapsineen muualla kuin Fonecta väittää.

Vierailija
05.06.2014 |

Tunnen tämän äidin koska lapsensa on samassa päiväkodissa ja muutenkin puiston kautta tuttu. Ihmettelenpä vain, että kertoo asuvansa paikassa, joka kuitenkin on osoitehaun perusteella ihan eri. Nimi on erikoinen, joten kyse on samasta henkilöstä. Eronnut on, voisiko vaikuttaa asiaan? Muutenkin erikoinen persoona, juttelee paljon, muttei itsestään tai elämästään mitään. Mikähän tässä on takana, joku tukihuijaus, vai?

Aloin miettiä, kun tuosta pakastinmammasta sanottiin, että ihan mukava mutta ei paljon puhellut perheestään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki alkaa epäillä tuttujaan...Huoh

Vierailija
2/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nimi on kirjoilla vielä vanhassa osoitteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonectalla saattaa mennä vuosia ennen kuin osoitemuutos päivittyy ja ylipäätään virheellistä tietoa on paljon. Meillä on töissä kielletty osoitteiden haku Fonectasta juuri väärien osoitetietojen vuoksi, aina pitää tarkistaa väestörekisteristä.

Vierailija
4/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos liittymä on miehen nimissä, mies (ex?) asuu eri osoitteessa. Tai sit palveluntarjoajan järjestelmässä osoite ei ole päivittynyt tms. 

Stalkkaa sitä mammaa, sillähän se selviää.

Vierailija
5/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se on myös muissa hakupalvelimissa muka asumassa samassa oudossa osoitteessa, eikä ole kuitenkaan muuttanut vuosiin - miten ihmeessä?

ap

Vierailija
6/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tuo puistovaihe jo ohi.

En kerro perheestäni oma-aloitteisesti mitään. Vastaan kyllä kun kysytään, mutta jos kukaan ei kysy, kukaan ei saa mitään tietääkään.

Jos minä samaan aikaan saan kysymällä selvisi ukkosi kalsareiden merkinkin, niin oma on vikasi kun vastaat.

Puhelinnumero mulla on salainen juuri ap:n kaltaisten idioottien takia.

Vierailija
7/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä haet tuttaviesi osotteita? Miksi? Jos sä kerran tiedät osoitteet, niin miksi haet sitä vielä netistä? Olet stalkkeri vai? Sulla ei ole elämää ja jollain muulla näyttäisi menevän paremmin kuin sulla?

Kysy kuule huomenaamulla kaikkien kuullen tältä naiselta, että missä hän oikein asuu, kun osoitepalvelu antaa väärän osoitteen!

Vierailija
8/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiinnostavampaa on se, miksi olet etsinyt hänen osoitetietojaan kun kerta tunnet hänen ja juttelette jne?

Vierailija
9/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko firman nimissä liittymä?

Minullakin Fonecta näyttää ihan eri osoitetta kuin missä asun, koska liittymän omistaa ja maksaa firma ja sen katuosoite on tiedoissani, ei oma katuosoite.

Vierailija
10/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näköjään merkitty osoitteeksi jonkun ihan muun osoite fonectassa. En ole koskaan tuossa osoitteessa asunut. Osoitetieto tulee kaikkiin numeropalveluihin operaattorilta ja koska olen vaihtanut puhelinnumeroa pari vuotta sitten, epäilen että tuo on numeron entisen omistajan osoite.

Vierailija
11/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näköjään merkitty osoitteeksi jonkun ihan muun osoite fonectassa. En ole koskaan tuossa osoitteessa asunut. Osoitetieto tulee kaikkiin numeropalveluihin operaattorilta ja koska olen vaihtanut puhelinnumeroa pari vuotta sitten, epäilen että tuo on numeron entisen omistajan osoite.

Vierailija
12/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla näkyy vuosia vuosia vanha katuosoite fonectalla etsiessä. Asui siinä n.5 vuotta sitten, muuttanut ainakin 3 kertaa sen jälkeen.

Vierailija
13/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonecta antaa mulle osoitteeksi neljän vuoden takaisen osoitteen. Sen jälkeen olen muuttanut kaksi kertaa. Ei ole ihan kaikki tiedot ajan tasalla siellä.

En menisi Fonectan tietojen perusteella epäilemään ketään yhtään mistään tukihuijauksesta.

Vierailija
14/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein puhelinyhtiölle osoitteenmuutoksen. Laskut tulivat oikeaan osoitteeseen, mutta puhelinyhtiö ei  päivittänyt osoitetietoja vuosiin numeropalveluille. Huomasin vasta, kun itse tarkistin numeroni.  Numeropalvelut maksavat puhelinyhtiöille tiedoista, joten syypää on operaattori.

Vierailija
15/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle antaa vuoden 2008/2009 osoitteen. Ja kaksi muuttoa välissä.