Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavuosi on ollut elämäni paras, ja en kehtaa sitä omassa somessani sanoa.

Vierailija
31.12.2020 |

Ymmärrän kyllä, että tämä vuosi ei monelle ole ollut hyvä, mutta haluan edes hetken hehkuttaa omaa vuottani.

Mieheni on paljon töidensä vuoksi pois kotoa. Tänä vuonna hän on ollut kotona, lapset ovat kerran saaneet kokea ”tavallista arkea”, jossa kotona on kaki vanhempaa.

Parisuhteemme ei ole koskaan voinut näin hyvin. En ole koskaan saanut näin paljon seksiä 😬

Vuosi on ollut minulle hyvä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehen kannattas hommata työ jossa on jatkossakin kotona. Ei ainakaan rahan takia erossa lapsista!!

Vierailija
2/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla, introvertilla sinkulla on ollut hyvä vuosi. Vapaa-aika on ollut aidosti palauttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vuosi lisää niin avioeropaperit olisi vetämässä

Vierailija
4/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nauttinut koronavuodesta. Ihana olla rauhassa ja ulkoilla. Ei tarvitse ravata lasten harrastuksissa joka ilta ja kaikesta tyhjänpäiväisestä saa kieltäytyä vain vetoamalla koronaan. Työpaikalla ei ole tarvinnut olla niin paljon, vaan etätyö lupa on annettu meille tavallisille kuolevaisillekin. Toki kaipaan matkustelua, mutta kotimaakin on mukava paikka.

Vierailija
5/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertillä naimisissa olevalle taas silkkaa kärsimystä kun ei palaudu ollenkaan yksikseen aina joku nurkissa pyörimässä. 

Vierailija
6/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma, että tää vuosi on ollut mulle parhaimpia vähään aikaan. Mä oon jo käynyt läpi oman elämäni koronan pari vuotta sitten. Silloin tosin olin siinä paatissa yksin. Mä oon yrittänyt ajatella, että ehkä mä ansaitsen voida paremmin.

Vierailija
7/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa minullakin ollut. Etätöissä kohta vuoden, pörssisalkun arvo on noussut 30 000€, eli 110 000 arvo paukahti rikki ejoulun jälkeen.

Olen nauttinut suunnattomasti, kun ei ole tarvinnut rampata sukuloimassa, eikä kukaan ole änkeytynyt kylään.

Vierailija
8/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä kehtaa sanoa. Ei sun onni ole muilta pois. Mun mielestä tällaiset tarinat siitä, miten tässä vuodessa on ollut myös hyvää, tuovat ennemmin hyvää kuin pahaa mieltä. 

Vierailija
9/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa ollut,  ei ole tarvinnut rampata kissanristiäisissä,  esim.  häät, synttärit ym juhlat.

Rahaa säästynyt ei ole tarvinnut ostaa lahjoja,  eikä juhlavaatteita.

Vierailija
10/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiselle vuosi on ollut vähemmän ahdistava, en muutenkaan koskaan tee paljon mitään kun ei ole kavereita, mutta nyt muutkaan ei ole pystynyt tekemään paljoa. Ei ole tarvinnut murehtia yhtä paljon kuinka muut aina ulkona pitämässä hauskaa. Esim tämä päivä tuntuu mukavammalta kun ei ole juhlia mihin voisi mennä, en kuitenkaan yksinäisenä menisi vaikka haluaisinkin.

Vierailija
11/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertillä naimisissa olevalle taas silkkaa kärsimystä kun ei palaudu ollenkaan yksikseen aina joku nurkissa pyörimässä. 

Olen tulossa hulluksi kun pyöritään himassa ja törmäillään toisiimme.

Vierailija
12/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni on ihan samaa mieltä kuin ap, ja ihan samasta syystä: on saanut toivomaansa lämpöä ja läheisyyttä puolisoltaan enemmän kuin aikaisemmin. Teillä on hyvä parisuhde, ap. Suomen syntyvyysluvut varmaan suurenevat pandemian seurauksena. :) 

On olemassa myös ihmisiä, joille pandemia on olllut ahdistuksen aihe. Ei tunnu hyvältä joutua tekemisiin perheenjäsenen (puolison) kanssa, jos suhde voi huonosti. Varmaan myös avioeroluvut kasvavat pandemian vuoksi. Samoin moni muukin ihmissuhde saattaa katketa sietämättömän tilanteen vuoksi. 

Minäkin olen ollut kohtuullisen tyytyväinen pandemian aikana, vaikka ei ole parisuhdetta eikä sen puoleen myöskään läheisyyttä tai seksiä. Tunnen kuitenkin olevani turvassa kotonani. Tunnen itseni myös hyvin onnekkaaksi, koska läheiseni ovat pysyneet terveinä eikä minun ole tarvinnut kokea ihmismenetyksiä koronan vuoksi. Valitettavasti, kaikki eivät kuitenkaan ole olleet yhtä onnekkaita, mikä surettaa minua paljon. 

Vierailija
13/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa minullakin ollut. Etätöissä kohta vuoden, pörssisalkun arvo on noussut 30 000€, eli 110 000 arvo paukahti rikki ejoulun jälkeen.

Olen nauttinut suunnattomasti, kun ei ole tarvinnut rampata sukuloimassa, eikä kukaan ole änkeytynyt kylään.

Itsellä noussut paljon enemmän tänä vuonna, +67%.

Vierailija
14/14 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itseäni välillä maailmantilanne onkin ahdistanut, tiettyjä asioita kaipaa tosi paljon, ja olen surrut etenkin nuorten lomautuksia ja työttömyyttä, on tässä vuodessa ollut paljon hyvääkin. Toivottavasti osan pystyisi pitämään osana elämäänsä jatkossakin.

Minä ja mieheni ollaan molemmat etätöissä. On jotenkin paljon leppoisampaa. Aamulla ei ole tarvinnut herätä niin aikaisin. Mieheni kokkailee meille kevyen lounaan, ollaan syöty tosi paljon enemmän kasviksia ja vähennetty lihan syöntiä. Iltaisin ollaan liikuttu ja ulkoiltu enemmän kuin ennen. Olen myös nukkunut paremmin kuin aikaisemmin.

Töissäkin helpompaa, töihini on kuulunut paljon iltakokouksia, jotka ovat vieneet paljon aikaa matkoineen. Nyt kokoukset ovat vähentyneet ja ne mitä pidetään, pidetään Teamsillä, kestävät lyhyemmän aikaa, kun kukaan ei juurikaan hölötä mitään turhaa. Tämäkin on auttanut uniongelmiini, kun aikaisemmin jos tulin myöhään illaksi kokouksesta, nukuin tosi huonosti, kun työasiat jäivät pyörimään päähän.

Tiedän, että olemme onnekkaita, kun ei ole tarvinnut pelätä työn menettämistä tai lomautusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän