Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätätkö robotti-imurin yksin imuroimaan?

Vierailija
31.12.2020 |

Itse ole vielä uskaltanut, jos tuleekin joku oikosulku ja imuri syyttyykin palamaan. Teen muita hommia sillä välin. Tosi paljon tuosta on kyllä apua, kun laitan imuroimaan joka toinen päivä. Näyttää niin siistiltä aina.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se on turhaa kun 5 minuutin sisällä jää kuitenkin johonkin jumiin.

Vierailija
2/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lemmikkitalous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt ne kauppaan koska en halua laitetta joka välittää asuntoni pohjapiirustuksen taholle jolle se ei kuulu.

Nuo laitteethan lähettävät tietoa valmistajan palvelimille.

Vierailija
4/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaation idea on vähentää ihmistyön tarvetta. Miksi sitä robottia pitäisi olla paapomassa?

Vierailija
5/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän robotti-imuriani aina mukanani. Se aina siivoaa perässäni, esimerkiksi katuja, käytäviä ja liikennevälineitä.

Vierailija
6/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt ne kauppaan koska en halua laitetta joka välittää asuntoni pohjapiirustuksen taholle jolle se ei kuulu.

Käytännössä kaikkien talojen pohjapiirroksen saa ihan pyytämällä rakennusvirastosta tms., joten helpompi tapa on tilata pdf-tuloste. Vanhojen talojen osalta pitää tyytyä johonkin korjausrakentamispapereihin.

Vierailija
7/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehkä asut jossain uniikkitalossa foliohattuinesi. Suurin osa suomalaisista asuu taloissa, joiden pohjapiirustukset näkyvät myynti-ilmoituksissa. 

Vierailija
8/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun asunnon pohjapiirustuksen saa selville helposti ihan vain kysymällä yhdestä paikasta, en taida kertoa mistä. Lähes kaikki löytyy sieltä lukuunottamatta jotain ikivanhoja, joita ei ole remontoitu. Eikä siellä mitään henkkareita yleensä kysytä. 

Vierailija
9/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Jätän robotin yksin pesemään

Sincc

Vierailija
10/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Roborock S6 Vmax imuri ja se osaa kiertää kaikki sukat, hiirenlelut ja piuhat AI kameran avulla. Kertaakaan ei ole jäänyt jumiin 5kk aikana, mitä on ollut. Robottia pystyy myös seuraamaan/ajamaan etänä sen kameran kautta puhelimella.

11/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun koiran kaa lähdemme lenkille robo jää yksin touhuamaan. Ei mitään ongelmaa kun olen kämpän ajat sitten muokannut siten että yksinään robo pärjää.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu kovin kehui robotti-imuria, kunnes kerran koiralle tuli ripuli kesken työpäivää...

Vierailija
13/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteen jälkeen täytyy hommata tuollainen joku robo kotiin. En viitsinyt ennen joulua kun ajattelin että vuodenvaihteen jälkeen saa alennuksista halvemmalla. Saa nyt nähdä saako mutta ostan joka tapauksessa kun tuntuu niin mainiolta peliltä.

Vierailija
14/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imurin harjasten putsaaminen vie niin paljon aikaa, että samassa ajassa imuroi koko kämpän tavallisella imurilla.

Vierailija
15/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imurin harjasten putsaaminen vie niin paljon aikaa, että samassa ajassa imuroi koko kämpän tavallisella imurilla.

Ei meillä ainakaan. Robo imuroi 4 kertaa viikossa koko kämpän. Säiliön tyhjennys kerran 2vko ja harjasten putsaus 1 kerran kk. 5min homma.

Vierailija
16/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialta pitää siivota kaikki turhat roinat pois, ei se robotti-imuri ole mikään yleissiivooja, joka nostaa sukat ja lelut ja omenankarat sieltä lattialta pois.

Vierailija
17/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä mitään sähkölaitteita yksinään jos ei ole pakko. Ylivarovainen, mutta kun on yhden sähkölaitteesta alkunsa saaneessa tulipalossa menehtyneen läheisen haudannut niin ahdistaa liikaa, vaikka tiedänkin että tuollainen on erittäin epätodennäköistä.

Etätyöpäivinä tuo huristelee, ja niitähän on nyt riittänyt. Viitisen minuuttia menee kun nostelee tuolit pöydälle ja raivaa muut rojut lattioilta. Meillä on tuollainen malli joka tyhjentää tukiasemaan itse itsensä, tukiaseman pölypussi pitää vaihtaa noin 2kk välein. Kerran viikossa muutaman minuutin pikahuolto eli putsaan suodattimen, pyyhkäisen anturit puhtaaksi ja irrottelen karvat teloista. Se täytyy iRobotin insinööreiden kunniaksi sanoa että ovat kyllä todella helpoksi nuo huoltohommat tehneet. Varsinkin nuo silikonitelat on mainiot kun ei pitkäkarvaisen koiran karvat ryydy niihin ollenkaan samalla tavalla kuin sellaisiin harjasteloihin. Varsi-imuri lähti aikanaan kiertoon mm. juuri siksi että joka imurointikerran jälkeen ja välillä kesken imuroinninkin piti teräaseen kanssa putsata niitä harjoja ja sama ongelma tuon tavallisen imurin kanssa jos käyttää sitä pyörivillä harjaksilla varustettua suulaketta.

Aivan ykköslaite koiratalouteen vaikka olin aika skeptinen alkuun.

Vierailija
18/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä pitkäkarvaisen koiran ja silikonitelaisen robotti-imurin omistaja - mikä merkki, mikä malli? Kiinnostaisi kolmen koiran omistajana... pus!

Vierailija
19/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä pitkäkarvaisen koiran ja silikonitelaisen robotti-imurin omistaja - mikä merkki, mikä malli? Kiinnostaisi kolmen koiran omistajana... pus!

iRobot Roomba i7+

plussa tarkoittaa että se tyhjennettävä tukiasema tulee samassa paketissa, pelkkä robo ilman plussaa ja tukiasemaa on halvempi.

Tuo on se edellinen lippulaivamalli, niillä on joku uudempikin S-jotain joka on kai tehokkaampi imuroimaan mm mattoja mutta toisaalta myös juuttuu esteisiin ja ryttää matot helpommin.

Noissa silikoniteloissa ne karvat ei juurikaan juutu itse teloihin mutta niitä kiertyy telojen akselin päihin joista ne saa nyppästyä helposti sormin pois ilman mitään työkaluja tuon viikkohuollon yhteydessä.

Voin suositella kyseistä laitetta kyllä lämpimästi, ei ole kaduttanut hetkeäkään vaikka aika kallis olikin.

Vierailija
20/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Täytyykin mennä tsekkailemaan jos tulis jotain uudenvuodentarjousta iRobot Roomba i7+:sta! T: kolmen koiran äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän