Mua alkoi pyörryttämään kun söin ruokaa - onko tämä koronan jälkioire?
Noin kk sitten oli lievä korona ja muutama päivä sitten tapahtui toi.
Sitten myös että heräsin aamulla ja tuntui kun olisi ollut paino rintakehän päällä.
Kommentit (13)
Eihitto, mä epäilin että oireeni kuukausi sitten oli koronaa, mutta en mennyt testiin koska laiskuus iski ja oirelukin katosi parissa päivässä ja nyt mulle on käynyt muutaman kerran tuo sama, että olo on aivan normaali mutta kun syön niin tuntuu, että pyörryn siihen paikkaan ja muutenkin tulee sellainen oudon huono olo.
Lisäksi mulla on sama, että tuossa rintojen välissä sekä rintalihaksissa on kipeä kohta joka siis on ihan kosketusarkakin. Oireiluun siis kuului just sellainen tunne kuin rintakehän ympäri kainaloiden alta olisi kiristetty joku vanne puristamaan jota joku aina välillä vääntää tiukemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Eihitto, mä epäilin että oireeni kuukausi sitten oli koronaa, mutta en mennyt testiin koska laiskuus iski ja oirelukin katosi parissa päivässä ja nyt mulle on käynyt muutaman kerran tuo sama, että olo on aivan normaali mutta kun syön niin tuntuu, että pyörryn siihen paikkaan ja muutenkin tulee sellainen oudon huono olo.
Lisäksi mulla on sama, että tuossa rintojen välissä sekä rintalihaksissa on kipeä kohta joka siis on ihan kosketusarkakin. Oireiluun siis kuului just sellainen tunne kuin rintakehän ympäri kainaloiden alta olisi kiristetty joku vanne puristamaan jota joku aina välillä vääntää tiukemmalle.
Kuulostaa ihan lihasjumilta. Mulla on noita jatkuvasti.
Teil on huono kunto ja lihakset jumissa.
Tuo on vakava jälkioire. Sinulla on kaksi viikkoa aikaa.
Enpä vetäisi yksittäisistä sattumuksista mitään yhteyttä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö salilla,,, jotain teet liikaa, pyörryttää , verensokeri, millainen ravinto?.?
appa pappati paap, sua ei alkanut pyörryttämään vaan alkoi pyörryttää tahi rupesi elikä ryhtyi pyörryttämään
Omisin sanonut krapulaksi, mutta jos se oli jo ennen uutta vuotta...
Up