Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko kassatyöntekijät saaneet vaarallisen työn lisän?
31.12.2020 |
Pitäisi saada Koronan takia. Vaarantavat henkensä joka päivä jotta muut saa ruokaa.
Kommentit (5)
No miksei poliitikot tee mitään asialle?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu työnantajasta. Koronalisiä turha maksella, se on jatkossa kiinteä osa työelämää eikä mikään lisäpalkkaa tuova tekijä. Tilalle on tulijoita jos kassatyöntekijää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No miksei poliitikot tee mitään asialle?
Työmarkkinaosapuolten välinen asia- ei hallituksen. Ammattiliitot lakkoon, jos ei työnanataja ala arvostamaan työntekijöitään.
Alue: Aihe vapaa
EI OLE, eivätkä myöskään sairaanhoitajat, jotka hoitavat koronapotilaita.