Sain pahaa katsetta, kun kävelin kaupasta parkkipaikalle ilman maskia.
Todellakin käytin kaupassa maskia, mutta siinä kaupan ovilla/aulassa oli keltainen roskis, jossa luki "käytetyt maskit tähän". Jätin maskin siihen roskikseen ja kävelin autolle ilman maskia. Matkalla sain vihaisia katseita ihmisiltä ja olin kuulevinani, että yhdet puhuivat ohi käveltyäni: "taas yksi urpo ilman maskia".
Kommentit (15)
Ettet nyt kuitenkin vain kuvittele.
Minä en saa koskaan ainakaan julkisesti pahaa katsetta... vaikka useinmiten kaupassa käydessä unohdan maskin kotia.
mies52v
Mitä sillä on väliä? Miksi välität ihmisten katseista?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin jätän usein käytetyn maskini kauppareissun jälkeen kaupan roskikseen ja kävelen parkkihallissa autolleni ilman maskia. Ihan sama, mitä muut ajattelee...
Parkkihalleissa käytän hengityssuojainta itseni takia, koska miellän sen sisätilaksi. Ulkona en käytä hengityssuojainta, paitsi jos olen jossain ruuhkassa, kuten työpaikalla esimerkiksi, missä on paljon ihmisiä.
Käynyt minulle samalla lailla aika useastikin, nykyisin menen maskin kanssa autoon ja otan vasta siellä pois.
Jaa, en ole kertaakaan käyttäny eikä kukaan ole mutissu tai pahoja katseita heitelly. Vaikka heittäs niin EVVK
saan välillä vihaisia katseita ihmisiltä jos käytän shield facea lmao
Nämä samat mulkkaajat ei silti ota rokotetta.
En ole koskaan käuttänyt kaupassa maskia, mulkoiluista en tiedä kun ei kiinnosta.
Saan vihaisia katseita joka tapauksessa joten so what.
Vaik on maski ihmiset kiertää toisiaan kuin rutto ois.En ota myöskään rokotetta,saan jo hirveet jälkitaudit influrokotteesta...se on jtn hirveetä.
Voi luoja, "pahaa katsetta" ja "olin kuulevinani".
tupakalla kaupan edessä huomaa juntit. autossa he arpovat maskit ja virittelevät niitä naamoihinsa. siis käytettyjä autossa olleita ehkä jo 3kk ja kehtaavat mennä kauppaan. ulkona ei tarvitse käyttää. nämä juntit ovat todellisia virus linkoja. siis sama maski n.8kk ja autossa arvotaan kumpi ottaa kummankin. ap järki ihminen
Itsekin jätän usein käytetyn maskini kauppareissun jälkeen kaupan roskikseen ja kävelen parkkihallissa autolleni ilman maskia. Ihan sama, mitä muut ajattelee...