Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka kutsuu seksiä rakasteluksi?

Vierailija
05.06.2014 |

??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sanaa käytetään pussailusta kaupungilla. Rakastelu tarkoittaa minulle pitkää aikaa sängyssä. Paneminen voi olla minuutista pidempi aikaiseen.

Vierailija
22/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:13"]

Seksi sanaa käytetään pussailusta kaupungilla. Rakastelu tarkoittaa minulle pitkää aikaa sängyssä. Paneminen voi olla minuutista pidempi aikaiseen.

[/quote]

Huoh, hesalaiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sanoo rakastelevansa huoran kanssa. Rakastelu tyttöystävän/vaimon kanssa on normaalia. Rakastelu on tyylikkäämpi sana kuin paneminen.

Vierailija
24/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystäväni korjaa aina jos sanon panna, nussia tms. Ja jopa seksiä. "En mä halua seksiä vaan rakastella sun kanssa beibe".

Vierailija
25/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin huomiota tuohon termiin vasta kun luin miehen kirjoittaman romaanin, jossa aiheina oli mm. alkoholismi, insesti, hyväksikäyttö, raiskaus ja IRA, mutta sitten päähenkilö kuvaili itsensä ja vaimonsa välistä seksiä: "making love". Tajusin että kaikki miehet siihen asti ovat puhuneet sanoilla "fucking", nussiminen, naiminen, pano jne. Itse puhun rakastelusta sillä en ymmärrä seksiä muulla tavalla. Tämä ei ole mikään arvostelu niitä kohtaan jotka ymmärtävät. Tämä on oma käsitykseni, kaikilla muilla saa olla omansa.

Vierailija
26/26 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:30"]

Itse kiinnitin huomiota tuohon termiin vasta kun luin miehen kirjoittaman romaanin, jossa aiheina oli mm. alkoholismi, insesti, hyväksikäyttö, raiskaus ja IRA, mutta sitten päähenkilö kuvaili itsensä ja vaimonsa välistä seksiä: "making love". Tajusin että kaikki miehet siihen asti ovat puhuneet sanoilla "fucking", nussiminen, naiminen, pano jne. Itse puhun rakastelusta sillä en ymmärrä seksiä muulla tavalla. Tämä ei ole mikään arvostelu niitä kohtaan jotka ymmärtävät. Tämä on oma käsitykseni, kaikilla muilla saa olla omansa.

[/quote]

Onko sekin sinusta rakastelua, jos nyrkkinain sidottua vaimoa ja kuristan häntä samalla köydellä piiskattuani hänet ensin punaisille juoville, syljettyäni häntä kasvoihin ja nyrkin upotessa kiljuvan vaimoni sisään haukun häntä likaiseksi pikku huorakseni?

Kaikki edellinen toki hänen toiveestaan. Jotenkin sana rakastella ei minusta istu siihen.