Voi pjaska, pitää lähtee kauppaan, hirvee ostoslista ja kuinkahan kauhea ruuhka...
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinne pitää just ruuhka-aikaan tunkea...
Ehdittävä käydä enne kuin kyyti lähtee..
Muistathan tehdä tarpeeksi metatyötä ennen kuin edes haaveilet kauppaan lähdöstä? Muutenhan se menee aivan suorilla pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne pakko mennä. Käy huomenna.
Huomenna oo mikään auki.
Miksi ihmeessä joku viitsii vielä mennä haahuilemaan sinne kaupan tungokseen, kun omalta kotisohvalta saat valita kaikki ostoksesi näpyttelemällä ja kauppakassit tuodaan sun ovelle silloin kun sinulle sopii. Olen harrastanut tätä jo 10kk ( tilaan suuria määriä kerralla) ja aion jatkaa lopun ikää. Meitä on vain kaksi syöjää , mutta on aivan järjestelykysymys miten homma toimii, eikä mitää mene hukkaan.
Aina on pakastimet tyhjät, ennenkuin seuraava lähetys tulee n 3 vk välein.
Olen nykyaikainen 75v rouva.
Nytkin lähden 5 km lenkille , ei tarvitse kauppakasseja kuljetella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku viitsii vielä mennä haahuilemaan sinne kaupan tungokseen, kun omalta kotisohvalta saat valita kaikki ostoksesi näpyttelemällä ja kauppakassit tuodaan sun ovelle silloin kun sinulle sopii. Olen harrastanut tätä jo 10kk ( tilaan suuria määriä kerralla) ja aion jatkaa lopun ikää. Meitä on vain kaksi syöjää , mutta on aivan järjestelykysymys miten homma toimii, eikä mitää mene hukkaan.
Aina on pakastimet tyhjät, ennenkuin seuraava lähetys tulee n 3 vk välein.Olen nykyaikainen 75v rouva.
Nytkin lähden 5 km lenkille , ei tarvitse kauppakasseja kuljetella.
AIVAN! Teen samoin,eilen illalla tilasin ja ne tulevat lauantai aamuna. Edellisestä satsista on vielä kuivia aineita,tomaattimurskaa,ananasta sun muuta kastikkeen lisää,kookosmaitoa sun muuta. Tilataan nuoren kanssa kimppaan ja hän sitten täällä käydessään ottaa omansa.
Helppoa kuin heinänteko ja se kympin kuljetusmaksu,no,en jaksaisi niin paljoa kantaa kuin tilataan!
Nyt voi sitten mennä minne lystää(siis ulos) kun ei tarvii miettiä kauppakassia!
Taatusti joka paikkakunnalla on oma kauppias joka tuo kotiin! Tilaat ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne pakko mennä. Käy huomenna.
Huomenna oo mikään auki.
Miksi eivät muka olisi,vuoden parhaita päiviä myydä!
kyllä ne huomennakin on auki ja tuskin heti ruuhkaa aamusta kun ihmiset makaa kotona krapulassa
No miksi sinne pitää just ruuhka-aikaan tunkea...