Onko muilla Oululaisilla ruokahalut pois?
Täällä on. Vaikka kuinka en lukisi enää ne vauvat/sikiöt surmanneesta naisesta otsikoita niin aina tulee mieleen.
Niin monta kertaa tuon talon ohi mennyt heinäpäähän, koska kaveri asui siellä vähän aikaa vuonna 2013.
Olen myös työskennellyt keittiöillä ravintoloissa, joten saatan hyvin olla törmännyt kyseiseen naiseen. Tulee mieleen että haluaisin tietää ravintolan/ravintolat jossa on työskennellyt. Vaikkei se niiden ravintoloiden vika ole millään tavalla, niin silti tulee sellainen etten tiedä haluaisinko enää käydä syömässä. Tulee niinkin hullunkurinen ajatus mieleen, että onhan aina ollut se oma pakastin :( yök.. Täytyyhän se pakastin sulattaakin joskus 10 vuoden aikana ja mihin ne vauvat siksi aikaa?
Kommentit (9)
Eihän sitä tiijä jos on esim uusinut pakastimenkin joskus ja myynyt vanhan kirpparilla ;-)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:10"]
En ole oululainen, mutta siellä säännöllisesti vieraileva ja ei ole mennyt ruokahalut. Jos kaiken sen kauheuden takia mitä maailmassa ja lähipiirissäkin on, menis halut, niin aika haluton joutuis olemaan koko ajan. Jatka sinäkin vaan elämääs. Ei se niitä vauvoja ole lihasoppaan laittanut kuitenkaan.
[/quote]
Hienoa nähdä että joitakin ei sitten liikuta yhtään mikään. Tottakai sitä jatkaa elämää, mutta kyllä tuo on sen luokan lapsisurma tapaus, joka on vielä sattunut lähellä että ruokahalut on pois ja surullinen olen. Minulla on tiesitkös oikeus tuntea juuri niin kuin tunnen, jos tämä uutinen minua jotenkin koskettaa. Teille narsisteille, joilla mikään ei tunnu missään toki voi olla hyvä ohje vaan unohtaa ja jatkaa elämäänsä heti. Mitäs muutamasta lapsesta.
Mietipä huvikseen siinä talossa asuvien ruokahalua? Ruumiinlöyhkässä tällaisella helteellä syömään vaan.
No eihän se missään ruokaravintolassa ole ollut töissä, vaan baarissa.
En ole oululainen, mutta siellä säännöllisesti vieraileva ja ei ole mennyt ruokahalut. Jos kaiken sen kauheuden takia mitä maailmassa ja lähipiirissäkin on, menis halut, niin aika haluton joutuis olemaan koko ajan. Jatka sinäkin vaan elämääs. Ei se niitä vauvoja ole lihasoppaan laittanut kuitenkaan.