Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnytyksessä mennä taju?

Vierailija
05.06.2014 |

Tuli vaan mieleen, että jos siinä on kovat kivut, niin voiko taju mennä? Itsellä menkkakivuissa on joskus pyörryttänyt todella paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Verenhukka, kivut, pahoinvointi - kaikki tuollainen voi saada aikaan tajunnan hämärtymisen.

Vierailija
2/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mennä taju kivusta, mutta se tajunnanmenetys on (valitettavan) lyhytaikainen, kyllä sitä äkkiä herää taas siihen samaan tuskaan... Taju voi mennä ihan kipukokemuksen rajuuden lisäksi myös esim. hyperventiloinnin tai ilokaasun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin itseni ottamassa lukua synnytyssalin lattialta siinä vaiheessa, kun synnytyksen jälkeen oli aika mennä suihkuun. Onneksi kätilö ehti ottaa vähän kiinni kun taisin saada sanottua että pyörryttää.

Vierailija
4/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ponnistusvaiheessa kaksi kertaa taju sekunniks.Se oli kyllä jännä juttu,sain niistä sekunneista sen verran lisävoimia,että sain ponnistettua isokokoisen poikani ulos.Nyt hän on jo 14 ja edelleen pitkä kaveri :).

Ensimmäisen kanssa pyörryin sit vasta jälkikäteen,kun ylös piti nousta. :|

Vierailija
5/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Oiski kiva jos vois kätevästi pyörtyä koko synnytyksen ajaksi ja sieltä se sitten pukkautuis itsestään ulos :D

Vierailija
6/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan tullut mieleenkään tajun menetys, vaikka synnytin ilman mitään kivunlievitystä.

Vierailija
7/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni supistuskipujen takia

Vierailija
8/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:54"]

Mulla ei ainakaan tullut mieleenkään tajun menetys, vaikka synnytin ilman mitään kivunlievitystä.

[/quote]

Ei helvetti! Silleenhän sitä yleensä pyörrytään, että mieleen tulee että taidanpa tässä menettää tajuntani hetkeksi kun ei huvita enää olla tajuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä