Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt melkein kaikkeen ruokaan. Vain hyvä kala saa minut hymyilemään. Kertokaa joitain arkiruokia,

Vierailija
31.12.2020 |

jotka saavat teidät innostumaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muutkin ovat kyllästyneet ruokaan.

Vierailija
2/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä salaatti, esim. reilusti vihreää, avokadoa, melonia ja savulohta tai hyvä kanasalaatti.

Hyvä linssikeitto, joka sopivasti pikkuisen tulinen

Hyvä ranskalainen sipulikeitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostumisesta en tiedä, mutta joskus jaksan nähdä vaivaa, ja teen esim. kalapihvejä. Jopa seistä saa maistuvat, kun maustaa kunnolla. Sekoittimella vaan, kananmunaa, ripaus suolaa/pippuria ja korppujauhetta joukkoon. Tietty tilliä ja mitä itse haluaa.

Pintaan pannulla väriä, voilla paistetaan. Puikulamuussia, etikkaisia punajuuria ja vaikka helppo sitruunainen kermaviilisoosi. Kunnon arkiruokaa. Pihvi hyvää myös kylmänä ruisleivällä.

Vierailija
4/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto saa mielen innostumaan ja tanssijalan vipattamaan.

Vierailija
5/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon letut vadelmahillon kera maistuu aina. Varsinkin jos saa muurinpohjapannulta.

Vierailija
6/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän paasto. 

Vierailija
7/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala? Minusta kala ei maistu miltään. Otin kerran kalaa michelin-tasoisessa ravintolassa, jotta saan kerrankin sitä kalaa, mistä kaikki puhuu... en saanut.

Minä tykkään kaikista alkupaloista. Tapakset, antipastot. Lämmin ruoka ei oikein maistu.

Vierailija
8/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikhernecurry, mausteinen kasvispata, chickenkatsu, paneer-pelti...

Vierailija
9/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakasrulla helppo ja halpa, riippuen täytteestä. Kasvistäytteinen varmaan edullisin.

Texmexrullaan sisälle kenties paprikaa, herkkusieniä, paistettuja kebablastuja ja juustonjämät raastettuna, ja jotain sitomaan nuo täytteeksi.

Kaikki käy. Kunnon salaatti lisukkeeksi.

Vierailija
10/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Eilen pyörin kaupassa ja totesin, että en halua syödä mitään. Ostin sitten jotain kanan koipia ja kasviksia ja teen tänään paistettua riisiä. Joulun jälkeen on aina tämä sama, että mikään ruoka ei kuulosta hyvältä, kun syö monta päivää raskaasti.

Vierailija
11/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala? Minusta kala ei maistu miltään. Otin kerran kalaa michelin-tasoisessa ravintolassa, jotta saan kerrankin sitä kalaa, mistä kaikki puhuu... en saanut.

Minä tykkään kaikista alkupaloista. Tapakset, antipastot. Lämmin ruoka ei oikein maistu.

Eikö edes savulohi saa vettä herahtamaan kielelle?

Vierailija
12/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sä tykkäät vaan syödä kalaa, syö sitä kalaa. reseptejä kyllä löytyy netistä kaikilla mahdollisilla kielillä.

Vierailija
13/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Vihaan savukalaa

ohis

Vierailija
14/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Vihaan savukalaa

ohis

I rest my case ;D

Vierailija
15/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta akvaario, jos kala saa sinut hymyilemään.

Vierailija
16/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaile kurpitsasta. Eri lajikkeista saa jo kaikenlaista pannulla tai uunissa.

Vierailija
17/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa itsekin kyllästyisin ruokaan.

Vierailija
18/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savulohi suoraan savustimesta on parasta. Puhuin lämpimästä kalasta. Kyllä itsekin teen lohesta ruokaa, koska se on ainoa kala josta tykkään. Ja sushista tykkään, mutta en sen kalan takia.

Vierailija
19/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa itsekin kyllästyisin ruokaan.

Itsesuggestion tulos minulla. Aikaisemmin söin liikaakin.