Minulla on vihreä silmä, tahdotko kysyä jotain?
Kommentit (18)
No mullapa on vihreäruskeakeltaiset. Haluuksä kysyä multa jotain?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 01:52"]No mullapa on vihreäruskeakeltaiset. Haluuksä kysyä multa jotain?
[/quote] Senkin sateenkaari satiainen
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 01:56"]Heh, käyks kateeksi :D
[/quote] Täh miksi? Ite haluisin siniset tai ruskeat et oisin ulkomaalaisen chikita bonitan näköinen vähän eksotiikkaa. Tuntuu, että jokaisella suomessa olis vihreät :( Muutan Barceloonaan! Siellä oisin spessu.
Onko silmäsi ihan oikeasti vihreä myös kirkkaassa valossa, vai onko se esim. siniharmaa ja osittain vihertävä/kellertävä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:09"]Onko silmäsi ihan oikeasti vihreä myös kirkkaassa valossa, vai onko se esim. siniharmaa ja osittain vihertävä/kellertävä?
[/quote] Ei siis oikeasti sellainen kirkkaan vihreä. Ei tosin sellainen suonvihreä vaan pikemminkin koivunlehden vihreä. Kirkas sellainen. Vähän kuin kisun silmä.
Kyl meil on pakastettu pottukeittoja joissa aina vihannesta seassa. Ja hyvin toimii.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:12"]
Ei siis oikeasti sellainen kirkkaan vihreä. Ei tosin sellainen suonvihreä vaan pikemminkin koivunlehden vihreä. Kirkas sellainen. Vähän kuin kisun silmä.
[/quote]
Toihan kuulostaa aika eksoottiselta. Musta tuntuu että suurimmalla osalla "vihreäsilmäisistä" suomalaisista on enimmäkseen siniharmaat silmät, joista vain osa on oikeasti vihertävä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:12"]
Ei siis oikeasti sellainen kirkkaan vihreä. Ei tosin sellainen suonvihreä vaan pikemminkin koivunlehden vihreä. Kirkas sellainen. Vähän kuin kisun silmä.
[/quote]
Toihan kuulostaa aika eksoottiselta. Musta tuntuu että suurimmalla osalla "vihreäsilmäisistä" suomalaisista on enimmäkseen siniharmaat silmät, joista vain osa on oikeasti vihertävä.
[/quote] Ihanaa toi ilahdutti :)
Taidat olla pahasti huomion tarpeessa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:27"]Taidat olla pahasti huomion tarpeessa.
[/quote] En
Miksi oletat että sinun vihreä silmäsi kiinnostaisi?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:48"]Miksi oletat että sinun vihreä silmäsi kiinnostaisi?
[/quote] No anteeks et oon olemas anteeks vtu kaikest.
Minkä värinen toinen silmäsi on? (jos sellainen löytyy)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 03:01"]Minkä värinen toinen silmäsi on? (jos sellainen löytyy)
[/quote] Omistan valitettavasti vain yhden. Olen kyklooppi.
Mulla on sellaiset tasaiset metsänvihreät silmät. Pysyy vihreänä joka valossa.
Miksi