Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi lukeneet paperista naistenlehteä?

Vierailija
31.12.2020 |

Tai varsinkin tilanneet sellaista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vuosia, luen kaikki lehdet kotona tabletilla kirjaston e-lehtipalvelussa. Oiva palvelu.

Vierailija
22/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen, jos Kodin kuvalehti on naistenlehti. Ja se tulee tilattuna.

Minullekin joskus tuli, mutta siirryin kirjaston e-lehtiä lukemaan. Säästyy sekin raha muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan irtonumeron joskus jouluna ja juhannuksena. Joulun aikaan ostin Glorian. Tilannut en ole yhtäkään, mutta luen ja selaimen, jos jossain kohdalle osuu.

Vierailija
24/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen muutamaa sisustuslehteä, Viinilehteä ja Moottorilehteä ihan paperisina. Noista yksi sisustuslehti, Viinilehti ja Moottorilehti tulevat kotiin, kaksi sisustuslehteä ovat sellaisia, joita satunnaisesti ostan kaupasta. Naistenlehtiä olen lukenut viimeksi joko kampaajalla tai hammaslääkärin odotustilassa - en muista kummassa ja koska. Kampaajallakin harvoin luen mitään ja nyt ei ole edes tullut sitten maaliskuun käytyä.

Vierailija
25/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaljalla syyskyyssa 2019.

Vierailija
26/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ihan tilattuna Kauneus&Terveys (anopilta lahja täyttäessäni 20v ja nyt täytin 45v) ja Anna.

Rakastan paperilehtiä. Meille tulee paljon lehtiä, mm Suomen Kuvalehti, Tiede, Tieteen Kuvalehti (esikoiselle 10v lahjaksi ja täytti nyt 19v), Geo, Aku Ankka, TM, MikroBitti, Tivi, Auto Bild.

Varmaan jotain unohtui mainita..

Mikä määrä roskaa! Vai säilytättekö niitä jossain??

Mun tilattuja lehtiä lukee aika moni, ainakin viidessä perheessä, kun annan kaverille joka antaa edelleen kaverilleen. Itse luen ne kannesta kanteen, mitä ei ikinä tulisi tehtyä nettilehdellä. Tällä lohduttaudun, kun itseäkin vähän häiritsee tuo ajatus roskasta

Vierailija
27/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ihan tilattuna Kauneus&Terveys (anopilta lahja täyttäessäni 20v ja nyt täytin 45v) ja Anna.

Rakastan paperilehtiä. Meille tulee paljon lehtiä, mm Suomen Kuvalehti, Tiede, Tieteen Kuvalehti (esikoiselle 10v lahjaksi ja täytti nyt 19v), Geo, Aku Ankka, TM, MikroBitti, Tivi, Auto Bild.

Varmaan jotain unohtui mainita..

Mikä määrä roskaa! Vai säilytättekö niitä jossain??

En ole kyseinen postaaja, mutta tiesitkö, että joka paikassa on nykyään paperinkeräyslaatikoita. Vien luetut lehdet sinne ja samalla esim. kaiken muoviroskan, mitä talouteen kertyy.  Mitä SINÄ teet muoviroskille? :)

Vierailija
28/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Paitsi joskus kaupassa vilkaissut ja mun mielestä naistenlehdet on täynnä ihme aivopesua ja sontaa. Ainakin nuorille suunnatut. En halua lukea sellaista sen enempää. Käytän rahani johonkin muuhun. 

Vierailija
29/29 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täydennys, koska joku tahallaan tai tietämättömyyttään käsittää väärin: kierrätyspisteissä on siis lootat paperille, muoville, metallille. En laita muovia siis paperinkeräykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi