Milloin olette viimeksi lukeneet paperista naistenlehteä?
Kommentit (29)
Eilen selailin, en vielä ehtinyt lukemaan kunnolla. Ja ihan kotona siis, kotiin kannettu ja tilattu naistenlehti.
Joskus 20 v sitten luin aina, 10 v sitten lomilla, nyt en oikeastaan ollenkaan.
Mulla on sellainen hatara muistikuva, että mun äidillä oli joku naistenlehti, jota selailin, kun viimeksi kävin heillä ennen kuin mentiin taas koronteeniin. Eli syyskuussa, sanoisin. Sitä ennen tais olla niin, että mulle tuli joskus alkuvuodesta Kotivinkin näytenumero ja luin sen. En ole koskaan tilannut mitään naistenlehteä.
Oon kyllä niin vieraantunut koko tuosta maailmasta. Se Kotivinkkikin tuntui jotenkin hämmentävältä kokemukselta, jotenkin se hirveästi ehdotteli kaikenlaisia asioita, mihin pitäis osallistua tai tai mitä pitäis ostaa.
Eilen, kotonani luin tilaamaani naistenlehteä.
Kierrätyslehtiä luen tuon tuosta, hyviä henkilöhaastatteluja. En pidä ruudulta lukemisesta, sitä saa töissä tehdä ihan tarpeeksi.
En ymmärrä naistenlehtiä enää ollenkaan, en ymmärrä kenelle ne on tarkoitettu. Äidilläni luen joskus annaa tai kodin kuvalehteä, siinäpä se. Olen nelikymppinen eikä kiinnosta yhtään näiden lehtien sisältö, ei myöskään teini-ikäistä tytärtäni.
Tilannut en ole ikinä, viimeeks lueskellut lomamatkalla ranskankielistä naistenlehteä. Suomalaiset naistenlehdet eivät ole kiinnostaneet pariinkymmeneen vuoteen.
Minulle tulee ihan tilattuna Kauneus&Terveys (anopilta lahja täyttäessäni 20v ja nyt täytin 45v) ja Anna.
Rakastan paperilehtiä. Meille tulee paljon lehtiä, mm Suomen Kuvalehti, Tiede, Tieteen Kuvalehti (esikoiselle 10v lahjaksi ja täytti nyt 19v), Geo, Aku Ankka, TM, MikroBitti, Tivi, Auto Bild.
Varmaan jotain unohtui mainita..
Vierailija kirjoitti:
Tilannut en ole ikinä, viimeeks lueskellut lomamatkalla ranskankielistä naistenlehteä. Suomalaiset naistenlehdet eivät ole kiinnostaneet pariinkymmeneen vuoteen.
Minua eivät ole suomalaiset naistenlehdet kiinnostaneet oikeastaan koskaan. Aloitin jenkki- ja brittilehdillä jo teininä. Sitten eri kieliä sen mukaan, mitä kieliä opin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee ihan tilattuna Kauneus&Terveys (anopilta lahja täyttäessäni 20v ja nyt täytin 45v) ja Anna.
Rakastan paperilehtiä. Meille tulee paljon lehtiä, mm Suomen Kuvalehti, Tiede, Tieteen Kuvalehti (esikoiselle 10v lahjaksi ja täytti nyt 19v), Geo, Aku Ankka, TM, MikroBitti, Tivi, Auto Bild.
Varmaan jotain unohtui mainita..
Mikä määrä roskaa! Vai säilytättekö niitä jossain??
Eilen luin kun MeNaisten uusi numero tuli. Olen tilaaja.
Lasketaanko käsityölehdet? Harva se päivä olen viime aikoina etsinyt käsityömalleja. Ruokaohjeita olet myös etsiskellyt aivan viime aikoina joistakin vanhoista Kotiliesistä ja mitä tuolla on sattunut olemaan.
Paperilehti on se ainoa oikea lehti. Olisihan noita nettilehtiä luettavaksi vaikka kuinka paljon, mutta ei niistä tule luettua kuin joitakin yksittäisiä artikkeleja.
Aikakauslehdistä Voi Hyvin -lehteä luin eilen ja olen tilaaja. En tiedä lasketko sen naistenlehdeksi, kai se on, vaikkei mitään juorujuttuja sisälläkään. Muuten aikakauslehtiä tulee selailtua lähinnä vain odotushuoneissa tai kampaajalla. Me Naiset -tyyppiset eivät ole koskaan kiinnostaneet, eivätkä myöskään mitkään Avut, Seurat ja Seiskat. Käsityölehdet taas kyllä ja puutarhalehtiä on kiva selailla.
Töissä luen ruokatauolla muiden tuomia lehtiä. Anopilta ja kaverilta saan lainaan joitakin sisustuslehtiä.
Itse en lehdistä maksaisi, melko vähän luettavaa hintaansa nähden.
Naistenlehdet ei kiinnosta niin paljon että tilaisin, mutta muita paperisia aikakauslehtiä luen paljon. Itse tilaan luonto- ja tiedeaiheisia ja lisäksi tulee monta jäsenlehteä. Naisten muotilehteä selailin viimeksi optikolla kuukausi sitten. Jos jollain vastaanotolla on Aku Ankka, valitsen aina sen
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naistenlehtiä enää ollenkaan, en ymmärrä kenelle ne on tarkoitettu. Äidilläni luen joskus annaa tai kodin kuvalehteä, siinäpä se. Olen nelikymppinen eikä kiinnosta yhtään näiden lehtien sisältö, ei myöskään teini-ikäistä tytärtäni.
Ei kiinnosta sisältö, mutta kuitenkin luet niitä?
Eilen, jos Kodin kuvalehti on naistenlehti. Ja se tulee tilattuna.
Naistenlehtiä en ole tilannut koskaan, jos ei käsityölehteä lasketa. Suuresta Käsityökerhosta on tullut vuosikymmen sitten yhden vuoden lehdet.
Jonkun naistenlehden olen selaillut kampaajalla pari vuotta sitten. En ole löytänyt mitään naistenlehteä, josta pitäisin.
Kampaajall luen koko 3 kk kerralla.