Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua..

Vierailija
05.06.2014 |

Mies ei halua seksiä kotona ja huomasin, että koneella auki Iskuri-treffit

Hohhoi. Muistan että olen kerran aiemminkin nähnyt, että miehellä on jäänyt koneelle auki iskuri-treffit -sivusto, katseli sieltä silloinkin haun perusteella naisten ilmoituksia. Tänä aamuna heräsin ennen miestäni, joka oli jäänyt koneelle katselemaan jotain matseja yöllä. Kun avasin koneen, huomasin, että netti jäänyt päälle ja incognito -ikkunana auki tuo deittisivu. Viime kerralla (joskus vuosi sitten) mies sanoi, että oli vaan kaverin vinkistä ihan huvikseen katsellut ilmoituksia. 

Meillä pidempään jo ongelmia seksin kanssa. Mies on ollut haluttomampi jo vuosia, nykyisin seksiä ehkä parin kuukauden välein. Olen yrittänyt kyllä kysellä ja puhua, ja surrut omaa tilannettani, koska haluaisin seksiä juuri mieheni kanssa. Kun halumme erot alkoivat näkyä joku viisi vuotta sitten, alkuun tein aloitteita kuin ennenkin, mutta sitten torjunnat tekivät minut varovaiseksi. En ole enää halunnut tehdä aloitteita, koska olen pelännyt ahdistelevani miestä ja toisaalta pettymykset torjunnoista ovat haavoittaneet liikaa.

Nyt tunnen itseni ehkä maailman typerimmäksi ja turhautuneimmaksi naiseksi. Olen odotellut, että tilanne jotenkin helpottaa, jos annan miehelleni tilaa enkä vonkaa tai muistuttele asiasta. Ja nyt näyttää siltä, että häntä kiinnostaa ihan muu seura kuin minun seurani, eikä varmaan ole seksuaalisesti haluton! Tuntuu kyllä kummalta, että joku on noin härski. Ja mies siis tietää täysin, miten turhautunut olen ollut tähän seksittömyyteen. Ja hemmetti minä tässä kärvistellyt puutteessa vuosikausia, kun mies ei ole halunnut minua...

Onkohan sillä joku oma ilmoitus, ja mitä ihmettä nyt tekisin?? Mies ei siis vielää tiedä jättäneensä sivuston auki..tekisi mieli jotenkin saada se nalkkiin, mutta miten? Voi jumalavita, kyllä taas nyppii oikein huolella. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, siinä itku auta, täysin oma syysi.

Olet mitä ilmeisemmin ns. vaniljaseksityyppi, siis oikea "Martta"

Et ilmeisesti ymmärrä mitään kahleiden, ruoskien, tuplafistauksen ym. luonnollisten asioiden merkitystä aviovuoteessa tai olohuoneen pöydällä.

Sinunlaisesi, pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.

Miksi olet pilannut miehesi elämän, hän on luultavasti uskonut, että olet normaali ja mennyt siksi kanssasi avioon.

Ajattele miltä miehestäsi tuntuu moinen aviopetos.

Toivon, että miehesi löytää iskureista Naisen sinä et sitä ole.

Vierailija
2/2 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe Vapaa alueelta voit saada rakentavimpia kommentteja. En osaa sanoa mitään kysymykseesi kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla