Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan hyvin manipuloineeni itselleni hymytyttöpatsaan

Vierailija
05.06.2014 |

On ollut mielenkiintoista seurata tätä stipendi- ja hymypatsaskeskustelua.

Min myönään, että kun kuulin 6.luokalla tällaisesta patsaasta aloin taktikoida sen saadakseni. En ollut mikään kiusaajatyyppi aikaisemminkaan, mutta muutuin sman tein "kiinnostueeksi" laajemmalti luokkatovereistani äänestysmenestyksen takaamiseksi. Voitinkin sitten äänestyksen niukalla enemmistöllä. 

Stipendejä sain myös paljon koulumenestyksen vuoksi, mutta en muista niistä oikeasti kovinkaan paljon iloinneeni.

Ehkä olisi aika siirtyä palkitsemaan luokka ryhmänä hyvistä saavutuksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hymytyttöpatsaan sai pahin koulukiusaajani :( Tämä sama mulkero sitten vielä valittiin tukioppilaaksi, jolle kiusatut voivat mennä puhumaan jos heitä kiusataan. Oli hyvä näyttelemään opettajien suuntaan kullannuppua, ja oli suosittu niiden keskuudesa joita ei kiusannut, hänellä oli iso ihaileva hännystelijärinki ympärillä aina kun alkoi kiusata jotain meistä "luusereista"...

Vierailija
2/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön luokalla hymypatsas meni tytölle, joka ei osaa sanoa vastaan, tekee ja leikkii mitä muut haluaa, opetettu paimentamaan pikkuveljeä ja oppinut pitämään huolta muidenkin tavaroista, ei ilmaista omaa mielipidettään, on niin ujo, ettei uskalla kaverin ovikelloa soittaa, pelkää kaikkea. En ymmärrä mikä tällä patsaalla on takoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onpas sinulla hyvä muisti. Siitä ei kai jaeta pystejä, varmaan voittaisit suurimman.

Vierailija
4/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ja elämässähänn ei  tule suurempia pettymyksiä kuin se, että

hymypatsas jaetaan väärälle ihmiselle. En ymmärrä tätä s.....nan hyssytelyä. hali hali ja kaikki mulle heti ja mikään ei saa tuntua pahalle. Joopa joo.....

Vierailija
5/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaan, minä manipuloin itseni ulos suljetulta osastolta parissa päivässä sinne jouduttuani ja kaupan päälle vielä sain lääkärin kumoamaan skitsofrenia-diagnoosini puhumalla :) Vaikka ihan oikeasti minulle kuuluisi se diagnoosi.

Vierailija
6/6 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hymytyttöpatsaan kuudennella. En muista oliko luokassa äänestystä patsaan saajista mutta äänestyksen mukaan en patsasta olisi saanut. Olin se hiljainen kiltti tyttö, jonka kulumenestyskään ei ollut stipendin arvoinen (numerot oli 7-8). Samana vuonna ihmettelin myös poikapatsaan saajaa, se oli ennemminkin kiusattu reppana. Tuolloin olin tosi onnelinen omasta patsaasta. Nyt vuosien jälkeen olen tajunnut että ehkä minä olin todellakin se luokan tyttöreppana :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan