Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti käydä vieraan tuomassa vain yksi juttu

Vierailija
04.06.2014 |

ja istuikin 2 tuntia. Varmaan odotti kahvia tai jotain, mutta kun ei mulla ole mitään tarjottavaa, en osannut varautua. Luulin, että käy vain ovella.  

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/4 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa kysyä, haluaisiko toinen jotain? Niinkuin vaikka sitä kahvia, kai sinulla sitä on? Teetä? Vettä?

Ole iloinen, joko vieraasi oli maailman pihein ja ujoin ihminen, joka nyt pettyneenä puhisee julmaa kärsimystään, jolloin se tekee hänelle vain hyvää, tai sitten hän piti seurastasi. Käske käymään kaffeella toisen kerran, kun jäi harmittamaan puuttunut tarjoiluvalmius.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tajunnut, kun odotin koko ajan että lähtee ja mulla oli suunnitelmia, mutta en saanut sanotuksi, että sun pitäisi lähteä. Eli odotin, että antaa vain ovella yhden tavaran, mikä mulle piti tuoda. Tuskin tulee käymään täällä koskaan, vaan oli mulle ennestään tuntematon ihminen, joka toimi välittäjänä kaverin asiassa, mut tulikin sisälle asti oikeastaan edes pyytämättä. Mutta löytyi yksi sattumalta yhteinen juttu taustoiltamme ja jäi sitten puhumaan kaikkea muutakin. 

Vierailija
4/4 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime juhannuksena mieheni puolitutun (eräs juoppojuntti) piti tulla vain käymään meidän mökillä perjantai iltana. Jäikin sitten sunnuntaihin asti, kun näki että meillä oli muita vieraita joiden kanssa pidimme hauskaa ja juhlimme. Sanottiin kyllä sille useaan otteeseen, että joko olisi aika lähteä, mutta hän ei ollut kuulevinaankaan. Ainoa tapa olisi kai ollut antaa kunnon selkäsauna, mutta kun ei me olla väkivaltaisiakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan