Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moniteholinssit silmälaseissa; miten olet tottunut niihin?

Vierailija
04.06.2014 |

otin silmälaseihin moniteholinssit ja hyi sentään, miten paha/kuvottava/huimaava olo niistä tulee. Toista päivää tässä nyt totuttelen, mutta ei hyvältä näytä eikä varsinkaan tunnu. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päättänyt olla ottamatta juuri sen vuoksi, että aivoille ja silmille ei tee hyvää tuo jatkuva katseen tarkennus toisesta äärimmäisyydestä toiseen. Sen kuitenkin pitäisi olla tosi nopea temppu, jotta noista olisi hyötyä. Lisäksi lasien pitäisi olla melko isot, jottei alaosa tule liikaa näkökenttään kauaksi katsoessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

kommentteja?

Vierailija
4/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo toiset monitehot ja todella helposti oon tottunut näitä käyttämään. Eikä kooltaan tarvitse kovinkaan isot olla.

Vierailija
5/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvin, pahempaa pelkäsin. Aluksi varsinkin alaspäin kauemmas katsoessa oli vähän häkellyttävä olo, esim. portaissa, kun alaosassa on lähinäkö. Jouduin juuri uusien lasien kanssa siirtämään muuttokuormaa 4. kerrokseen, ei ollut kivaa.

Älä luovuta ihan heti. Onhan sinunkin laseissakin takuu, että saa rahat takaisin jos ei totu.

Vierailija
6/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran nyt ollut monitehot. Muutamassa päivässä tottui. Alkuun ehkä oli enemmän se oma häkeltyminen miten näkeminen parani.

Portaat tosiaan vaati varovaisuutta.

Sen olen huomannut, että helpointa ja huomaamattominta on oleminen piilolinsseillä.

Ja ei mulla kovin isot linssit ole. Vähän kalliimmalla mallilla otin sen pinnan ja hionnan. Mulla ei siis ole linssien alaosassa sitä luukkua.

Vierailija
7/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekat monitehoni juhannuksen aikoihin. Minäkin pelkäsin etukäteen ihan tuhottomasti sitä, että voin pahoin ja ties mitä uusien lasieni kanssa. Vielä mitä; ei mitään ongelmaa edes ekana päivänä, vaan todella hyvä olo ollut koko ajan ja näillä myös näen ihan hyvin kaikille etäisyyksille. 

Otin Silmäaseman parhaimmat linssit: normaali hinta pelkille linsseille on lähes 1200e. Kehykset ovat minulla niinkin matalat, että myyjäkin ensin epäili monitehojen sopimista niihin. Mutta kyllähän nämä ovat olleet erinomaiset sekä lähelle että kauas katsomiseen. Olen todella kapea- ja pienikasvoinen, enkä halunnut mitään poskille tulevia kehyksiä 80-luvun tyyliin..

Ja ostin siis alennusmyyntiaikaan, joten kaikkinensa hintaa jäi n. 700e koko paketille. TODELLA tyytyväinen olen ollut. Minullahan on erikseen myös sekä lukulasit että kaukolasit ennestään, joita niitäkin voin käyttää voimakkuuksiensa puolesta, mutta eipä ole ollut tarvetta juurikaan enää käytellä niitä. 

Eikä ainakaan nämä minun linssit vääristä yhtään mitään mielestäni; johtuneeko sitten siitä, kun linssit ovat todellakin suhteellisen pienet. Eikös niitä vääristymiä ole yleensä eniten linssien reuna-alueilla, en tiedä.

Vierailija
8/9 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

onko täällä ketään, joka EI olisi tottunut niihin? Ja joutunut vaihtamaan takaisin tavallisiin?

Vierailija
9/9 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa viimeisen päälle hiotut moniteholinssit, vaikka ovatkin hintavat. Niihin silmä tottuu heti, ei tule mitään pyörrytyksen tunteita, voin taata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän