Ero 31 v ja vain yksi parisuhde takana, hävettää kertoa tapailumiehille kokemattomuudesta
Parisuhde kesti 15 vuotta. Ei ketään muita missään mielessä. Hävettää tunnustaa tämä kokemattomuus.
Kommentit (53)
Olisiko parempi 15 vuotta yhden yön juttuja?
No et sä kovin kokematon voi olla jos joku on sua 15 vuotta kerinnyt puikottaa.
Harvassa kaltaisesi. Tuntuu että kaikilla 30v naisilla on vähintään 5 eks miestä ja 100 panoa
Voi taivas😂. Olin 38v, kun erosin 21 vuoden suhteesta. Ei muita miehiä. Ei käynyt moinen häpeä mielessäkään.
Löytäispä kolmekymppisenä naisen, jolla olisi ollut vain yksi kumppani :(
Vierailija kirjoitti:
Miten se eroaa siitä että on ollut 4 kumppania? Ei mitenkään
Vierailija kirjoitti:
No et sä kovin kokematon voi olla jos joku on sua 15 vuotta kerinnyt puikottaa.
Tylsää kaavoihinkangistunutta parisuhdeseksiä tuosta voi olla viimeiset 10 vuotta. Pimeessä peiton alla.
Eri kumppaneista saisi erilaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tinder täynnä
Parempi kuin kymmenien tai satojen miesten kanssa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tinder täynnä
Nyt ei ollut puhe naisista jotka väittää että niillä on ollut vain yksi kumppani.
Tuo on etu, ei suinkaan paha asia. Itse olen ikäisesi nainen ja minulla on ollut liikaa miehiä 15 vuoden aikana. Niin paljon et hävettää edes sanoa lukua ääneen. Toki en voisi sitä edes sanoa koska kaikkien näiden vuosien jälkeen en edes oikeaa lukua osaisi kertoa. Järkyttävää, tiedän. Mielummin olisin nyt viisaampana sinun kengissä.
Kyllä muakin nolottaa kun en ole ollut kun yhden kanssa. Kehtaa kellekkään semmoista tunnustaa. Olen sentäs jo 43.
Miehenä arvostaisin tuota asiaa. Jopa nostaisin sinut vaimoehdokkaaksi.
Aika väljä kyllä olet jo. Syviä vatsalihaksia nyt treenamaan!!
Uutta et taida löytää ihan helpolla...
Niin mikä sen häpeän tässä nyt sitten aiheuttaa?
Olen 36-vuotias enkä ole kertaakaan edes suudellut ketään. Seksistä nyt puhumattakaan. Haluatko vielä keskustella sinun kokemattomuudestasi :D
Oletpas kokematon 😂😂😂