Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen nautinto, eli yhdyntä määrittää seksin, siis myös naisen nautinnon, noin yleensä?

Vierailija
30.12.2020 |

Miksi seksi loppuu miehen saamiseen (onneksi ei aina sentään)? Naisen nautintohan voi olla vasta alussa..kunpa miehet vastaisivat - asiallisesti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkähän tähän nyt voisi vastata... yritetään nyt kuitenkin. Ensinnäkin, seksin määrittää ihan se, miksi seksiä keskenään harrastavat ihmiset sen keskenään haluavat määrittää. Jos seksi on jotakin muuta kuin mitä joku osapuolista haluaisi sen olevan, kyseessä on ensisijaisesti kommunikaatio-ongelma, eikä mikään yhteiskunnallinen tai yleismaailmallinen ilmiö tai selviö. Tuon sanottuani olen kuitenkin ensimmäisenä myöntämässä, että seksistä kommunikointi on yksi parisuhteen vaikeimmista asioista, niin kertojana kuin kuuntelijanakin. Siihen minulla ei ole mitään patenttiratkaisua tarjota, mutta hyvä olisi varmaan aloittaa häpeästä irti pääsemisestä - seksin ympärillä on käsittämättömän paljon häpeää, minkä voi todeta vaikka tämänkin ”asianharrastajien” palstan yleisestä keskustelusävystä.

Mutta itse asiaan, meillä(kin) seksi loppuu miehen, eli minun tulemiseen. Siksi että sen jälkeen ei vain enää pysty, on loppu, lerpahtanut ja hetken ajaksi myös menettänyt mielenkiinnon koko seksiin. Sillä tavalla nuo hormonien pirulaiset toimivat.

Seuraava kysymys on, että miksi en jatka vaimon tyydyttämistä suulla ja sormilla? No siksi ettei hän halua. Lämmittelyiksi se kelpaa yhden orgasmin verran, mutta loput hänen on saatava panemalla, halusin minä mitä tahansa. Minä esimerkiksi oikein mielelläni nuolisin hänelle orgasmin vaikka ihan vaan ohimennen keskellä päivää, mutta hän ei sitä halua, ellei jatkoksi ole luvassa sitä panoa.

Tämän kanssa siis on elettävä, ja meidän pitkässä liitossa seksi on hioutunut siihen muotoon, että minä olen harjoittanut omaa kestävyyttäni (tai sitten vaan saanut sitä iän myötä ilman muita ansioita). Useimmiten hän saa päättää koska seksi loppuu: kun siihen pisteeseen päästään, niin hän vauhdittaa minut orgasmiini, ja se on siinä. Tietenkään ihan aina tämä ei onnistu, vaan esim pitemmän tauon jälkeen voin olla niin herkillä, että tulen ennen kuin hän olisi vielä ihan valmis lopettamaan. Näillä ikävuosilla tämäkin on kuitenkin ihan ok, koska se seuraavakin kerta on tulossa pian, ja silloin taas olen paremmin kontrollissa. Voi hän myös joskus kehottaa päästämään pahimmat paineet aamulla tai edellisenä päivänä pois, mikäli tuollainen ilta olisi näköpiirissä.

Sen verran on yhteistä polkua kuljettu ja toisiamme hyvänä pidetty, että ymmärrämme olevamme ihan ihmisiä vaan. Joskus seksi nyt voi jäädä jommalta kummalta vajaaksi, eikä se maailmanloppu ole, koska enemmän kuin 9 kertaa kymmenestä se on sitten ihan just sitä, mistä olemme oppineet yhdessä nauttimaan.

M50

Eikö siis sormetuskaan kelpaa? Tekomuna? Vibra sun käytössä hänelle?

Eip, eip ja missään nimessä ei. Kuten sanottu, sormet ja suu kelpaavat lämmittelyksi jotta pano sujuisi liukkaasti, mutta lämpenemisen jälkeen kelpaa vain kalu sisään. Saa häntä toki hieroskella vaikkapa sängyllä pötkötellessä, mutta liian perusteellinen ei pidä olla, jos ei ole aikaa tai aikomusta tositoimiin. Itseään ei myöskään pidä koskaan hyvänä.

Vierailija
22/23 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne naiset, jotka ei jankkauksesta huolimatta saa pelkällä yhdynnällä? Mitä teette heille? Onko aivan utopiaa tajuta tämä asia.

Juuri tätä tarkoitin. Sinä olet itse niin yhdyntäkeskeinen, että näet toisten seksin tarkoittavan pelkkää yhdyntää. Eli näet vain mitä haluat ja keskustelu sinun kanssasi on hullun hommaa - tosin johon aina silloin tällöin sorrun. Pitäisi varmaan käydä juttelemassa, että miksi toimin näin typerästi toistuvasti🤔

Ja kyllä omalla kohdallanikin seksi loppuu laukeamiseeni, yleensä yhdynnässä kun itse teen lähes kaikki ”työt”. Sitä ennen kuitenkin nainen on saanut sen 5-10 orgasmia. Ja ei, näistä korkeintaan muutama on tullut yhdynnän aikana (useampi orgasmi alle ennen yhdyntää, niin niitä tulee mielestäni helpommin vielä yhdynnänkin aikana). Ja kun tietää naisensa saaneen jo valmiiksi tarpeekseen, niin yhdynnässä voi sitten hieman keskittyä itseensäkin.

Tätä ennen sitten voi olla piiskausta, sidontaa, sensuellia öljyhierontaa tai mitä tahansa mitä mieleen on juolahtanut tai aikaisemmin on vinkattu toiveeksi.

Jatkokierrokset tapahtuvat samalla kaavalla. Ensin hieman hyväilyä, sitten pikkuhiljaa sormet siirtyvät jalkoväliin ja jossain välissä kieli ja kun taas muutama saatu, niin yleensä yhdyntää jossain asennossa välillä yhdistettynä esim. piiskaukseen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ja orgasmeja voi todellakin olla ihan ilman sitä yhdyntääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan