Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen nautinto, eli yhdyntä määrittää seksin, siis myös naisen nautinnon, noin yleensä?

Vierailija
30.12.2020 |

Miksi seksi loppuu miehen saamiseen (onneksi ei aina sentään)? Naisen nautintohan voi olla vasta alussa..kunpa miehet vastaisivat - asiallisesti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkähän tähän nyt voisi vastata... yritetään nyt kuitenkin. Ensinnäkin, seksin määrittää ihan se, miksi seksiä keskenään harrastavat ihmiset sen keskenään haluavat määrittää. Jos seksi on jotakin muuta kuin mitä joku osapuolista haluaisi sen olevan, kyseessä on ensisijaisesti kommunikaatio-ongelma, eikä mikään yhteiskunnallinen tai yleismaailmallinen ilmiö tai selviö. Tuon sanottuani olen kuitenkin ensimmäisenä myöntämässä, että seksistä kommunikointi on yksi parisuhteen vaikeimmista asioista, niin kertojana kuin kuuntelijanakin. Siihen minulla ei ole mitään patenttiratkaisua tarjota, mutta hyvä olisi varmaan aloittaa häpeästä irti pääsemisestä - seksin ympärillä on käsittämättömän paljon häpeää, minkä voi todeta vaikka tämänkin ”asianharrastajien” palstan yleisestä keskustelusävystä.

Mutta itse asiaan, meillä(kin) seksi loppuu miehen, eli minun tulemiseen. Siksi että sen jälkeen ei vain enää pysty, on loppu, lerpahtanut ja hetken ajaksi myös menettänyt mielenkiinnon koko seksiin. Sillä tavalla nuo hormonien pirulaiset toimivat.

Seuraava kysymys on, että miksi en jatka vaimon tyydyttämistä suulla ja sormilla? No siksi ettei hän halua. Lämmittelyiksi se kelpaa yhden orgasmin verran, mutta loput hänen on saatava panemalla, halusin minä mitä tahansa. Minä esimerkiksi oikein mielelläni nuolisin hänelle orgasmin vaikka ihan vaan ohimennen keskellä päivää, mutta hän ei sitä halua, ellei jatkoksi ole luvassa sitä panoa.

Tämän kanssa siis on elettävä, ja meidän pitkässä liitossa seksi on hioutunut siihen muotoon, että minä olen harjoittanut omaa kestävyyttäni (tai sitten vaan saanut sitä iän myötä ilman muita ansioita). Useimmiten hän saa päättää koska seksi loppuu: kun siihen pisteeseen päästään, niin hän vauhdittaa minut orgasmiini, ja se on siinä. Tietenkään ihan aina tämä ei onnistu, vaan esim pitemmän tauon jälkeen voin olla niin herkillä, että tulen ennen kuin hän olisi vielä ihan valmis lopettamaan. Näillä ikävuosilla tämäkin on kuitenkin ihan ok, koska se seuraavakin kerta on tulossa pian, ja silloin taas olen paremmin kontrollissa. Voi hän myös joskus kehottaa päästämään pahimmat paineet aamulla tai edellisenä päivänä pois, mikäli tuollainen ilta olisi näköpiirissä.

Sen verran on yhteistä polkua kuljettu ja toisiamme hyvänä pidetty, että ymmärrämme olevamme ihan ihmisiä vaan. Joskus seksi nyt voi jäädä jommalta kummalta vajaaksi, eikä se maailmanloppu ole, koska enemmän kuin 9 kertaa kymmenestä se on sitten ihan just sitä, mistä olemme oppineet yhdessä nauttimaan.

M50

Vierailija
2/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi seksi loppuu miehen saamiseen "

No jos työkalu ei enää toimi, niin sillä ei voi tehdä sitä. Kannattaa opiskella miehen fysiologiaa niin ymmärtää sen. Joko yhdyntä tuntuu liian hyvältä ja ei pysty pidättämään tai sitten se on niin tylsää että ei toimi enää. Vai mitä kysyjä tarkoittaa seksillä? Voisi vähän tarkentaa kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenkähän tähän nyt voisi vastata... yritetään nyt kuitenkin. Ensinnäkin, seksin määrittää ihan se, miksi seksiä keskenään harrastavat ihmiset sen keskenään haluavat määrittää. Jos seksi on jotakin muuta kuin mitä joku osapuolista haluaisi sen olevan, kyseessä on ensisijaisesti kommunikaatio-ongelma, eikä mikään yhteiskunnallinen tai yleismaailmallinen ilmiö tai selviö. Tuon sanottuani olen kuitenkin ensimmäisenä myöntämässä, että seksistä kommunikointi on yksi parisuhteen vaikeimmista asioista, niin kertojana kuin kuuntelijanakin. Siihen minulla ei ole mitään patenttiratkaisua tarjota, mutta hyvä olisi varmaan aloittaa häpeästä irti pääsemisestä - seksin ympärillä on käsittämättömän paljon häpeää, minkä voi todeta vaikka tämänkin ”asianharrastajien” palstan yleisestä keskustelusävystä.

Mutta itse asiaan, meillä(kin) seksi loppuu miehen, eli minun tulemiseen. Siksi että sen jälkeen ei vain enää pysty, on loppu, lerpahtanut ja hetken ajaksi myös menettänyt mielenkiinnon koko seksiin. Sillä tavalla nuo hormonien pirulaiset toimivat.

Seuraava kysymys on, että miksi en jatka vaimon tyydyttämistä suulla ja sormilla? No siksi ettei hän halua. Lämmittelyiksi se kelpaa yhden orgasmin verran, mutta loput hänen on saatava panemalla, halusin minä mitä tahansa. Minä esimerkiksi oikein mielelläni nuolisin hänelle orgasmin vaikka ihan vaan ohimennen keskellä päivää, mutta hän ei sitä halua, ellei jatkoksi ole luvassa sitä panoa.

Tämän kanssa siis on elettävä, ja meidän pitkässä liitossa seksi on hioutunut siihen muotoon, että minä olen harjoittanut omaa kestävyyttäni (tai sitten vaan saanut sitä iän myötä ilman muita ansioita). Useimmiten hän saa päättää koska seksi loppuu: kun siihen pisteeseen päästään, niin hän vauhdittaa minut orgasmiini, ja se on siinä. Tietenkään ihan aina tämä ei onnistu, vaan esim pitemmän tauon jälkeen voin olla niin herkillä, että tulen ennen kuin hän olisi vielä ihan valmis lopettamaan. Näillä ikävuosilla tämäkin on kuitenkin ihan ok, koska se seuraavakin kerta on tulossa pian, ja silloin taas olen paremmin kontrollissa. Voi hän myös joskus kehottaa päästämään pahimmat paineet aamulla tai edellisenä päivänä pois, mikäli tuollainen ilta olisi näköpiirissä.

Sen verran on yhteistä polkua kuljettu ja toisiamme hyvänä pidetty, että ymmärrämme olevamme ihan ihmisiä vaan. Joskus seksi nyt voi jäädä jommalta kummalta vajaaksi, eikä se maailmanloppu ole, koska enemmän kuin 9 kertaa kymmenestä se on sitten ihan just sitä, mistä olemme oppineet yhdessä nauttimaan.

M50

Ihan naulan kantaan kirjoitus. Noinhan se meilläkin hyvin pitkälti menee. Eikä valittamista...

Vierailija
4/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aivan. Kyllä minä ymmärrän miehen fysiologian, kun yhdessä pian 40 vuotta. Hieno seksielämä meilläkin, mutta kun luen täällä kaikenaikaa että voi , nyt jäin ilman (siis nainen) niin , en ihan tajua miten se nyt voi ola- onhan keinoja muitakin kui VAIN SE MUNA! Useimmat naiset todellakin nauttivat sormetuksesta ja kielihoidoista. Miten tämävoi olla näin avutonta? kirjoittajalle 2/3 TYÖKALU? no ei se ole se ainut kalu..hiukan ajattelua.. miten ihanaa kun mies hivelee vulvaa orgasmiin. aivan ihanaa!

Ja onnea ja ihanaa niille miehille, jotka osaavat..

Vierailija
5/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap:n kanssa samaa mieltä. Meillä seksi on määritelty alusta lähtien niin, että molemmat saa. Ekat vuosikymmenet mentiin niin, että naimisen kliimaksi oli se, että ajoitettiin enimmäkseen orgasmit naidessa samaan aikaan. Vasta viime vuosina naima orgasmien harvettua, eli vaimo ei saa, on ensin hoidettu vaimolle suuseksillä. Sitten vasta naimalla minulle. Pelkkä suuseksi ei ole käynyt vaimolle, syystä, että hänellekin seksi edellyttää naimista. Muuten ei ryhdy siihen ollenkaan. Onneksi ollaan molemmat olleet enemmän kerran ja kovaa tulijoita, joten kaikki on natsanneet kohilleen. Joten todella harvoin vaimo on edes alunnut jatkaa tai naida toista kertaa, saati itse. Sitäkin on toki sattunut. Mutta päivä se on ollut seuraavanakin.

M62

Vierailija
6/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap:n kanssa samaa mieltä. Meillä seksi on määritelty alusta lähtien niin, että molemmat saa. Ekat vuosikymmenet mentiin niin, että naimisen kliimaksi oli se, että ajoitettiin enimmäkseen orgasmit naidessa samaan aikaan. Vasta viime vuosina naima orgasmien harvettua, eli vaimo ei saa, on ensin hoidettu vaimolle suuseksillä. Sitten vasta naimalla minulle. Pelkkä suuseksi ei ole käynyt vaimolle, syystä, että hänellekin seksi edellyttää naimista. Muuten ei ryhdy siihen ollenkaan. Onneksi ollaan molemmat olleet enemmän kerran ja kovaa tulijoita, joten kaikki on natsanneet kohilleen. Joten todella harvoin vaimo on edes alunnut jatkaa tai naida toista kertaa, saati itse. Sitäkin on toki sattunut. Mutta päivä se on ollut seuraavanakin.

M62

No jos nyt luet täällä..niin ette ole enemmistönä kylläkään. Eli vähemmistö on ne naiset jotka saavat, ylipäänsä mitenkään - ikävä kyllä. Palstan perusteella useimmat miehet itsekkäitä jotka vaan tökkivät kun haulavat, ja naiset itkevät halujaan. Mitäs antavat ukkojensa tehdä noin ja alistuvat, muuta en voi sanoa.

Vierailija
7/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysymys aloittajalle: Kuka niin sanoo, kuin kysymyksessäsi esität?

Meillä ainakin vaimo osaa itse pyytää minua jatkamaan jos ei ole ehtinyt mukaan ja haluaa enemmän. Kaikki sormet on tallella ja lelujakin löytyy.

Omalle laukeamisvauhdilleni en taas välillä vaan voi mitään, vaikka haluaisinkin - on sen verran kiihottava vaimokulta. Joskus tulen nopeampaan joskus kestän pitkäänkin.

Voisi vielä kysyä, onko mielestäsi sinun orgasmeistasi vastuussa joku toinen kuin sinä itse?

Aviomies 50v

Vierailija
8/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

No jos nyt luet täällä..niin ette ole enemmistönä kylläkään. Eli vähemmistö on ne naiset jotka saavat, ylipäänsä mitenkään - ikävä kyllä. Palstan perusteella useimmat miehet itsekkäitä jotka vaan tökkivät kun haulavat, ja naiset itkevät halujaan. Mitäs antavat ukkojensa tehdä noin ja alistuvat, muuta en voi sanoa.

Valitettavasti taidat olla oikeassa. En ymmärrä mikseivät miehet ymmärrä omaa parastaan. En ymmärrä naisiakaan jotka tähän suostuvat ja jotka suostuvat jäämään ilman.

Olen saanut alusta lähtie kovan koulun. Vaimoni on ollut ehdoton oman nautintonsa suhteen, eikä siitä ole tingitty. En ole siitä halunnut tinkiä itsekään. Sain ekalle kerralla hänen pillunsa kramppaamaan niin voimalla orgasmissa, että siitä lähtien sitä on ollut pakko saada lisää. Jos on edes kerran eläissään kokenut sen, että kalu jää pilluun nalkkiin ja vedetään muutama kerta mankelusta läpi, tietää ettei sen suurempaa nautintoa ja päämäärää seksissä olekaan. Miksi miehen pitäisi tyytyä vähempään kun voi saada kaiken. Seksi ilman naisen kiimaa ja orgasmia on kuin kolea syksyinen aamu.

M62

Vierailija
9/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysymys aloittajalle: Kuka niin sanoo, kuin kysymyksessäsi esität?

Meillä ainakin vaimo osaa itse pyytää minua jatkamaan jos ei ole ehtinyt mukaan ja haluaa enemmän. Kaikki sormet on tallella ja lelujakin löytyy.

Omalle laukeamisvauhdilleni en taas välillä vaan voi mitään, vaikka haluaisinkin - on sen verran kiihottava vaimokulta. Joskus tulen nopeampaan joskus kestän pitkäänkin.

Voisi vielä kysyä, onko mielestäsi sinun orgasmeistasi vastuussa joku toinen kuin sinä itse?

Aviomies 50v

'

Voit kysyä ja vastaankin.'

Jos minun mies panee (siis minua) ja saa aina, onko minun oltava ilman jos en yhdynnässä saa? Eikö mies jää mitään ikäänkuin velkaa?  No ei meillä kyllä jää, sillä minä saan paljon orgasmeja..aamusta iltaan monta. Mutta en nyt puhukkaan itsestäni - vaan niistä palstan naisista, jotka puhuvat toista!  Heidän miehet vaan tulevat ja panevat  ja jättävät sikseen kun nautintonsa ovat saaneet.Heistä puhun, tai heidän ääliömiehistään pikemminkin.

Vierailija
10/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanini sanoo, että hän saa oikean orgasmin vain silloin, kun minun penikseni täyttää täysin hänen vaginansa. Hänen orgasminsa tapahtuu parhaiten silloin kun joko minä kiihoitan hänen klittaansa sormellani tai toiseksi parhaiten kun hän kiihottaa sitä vibralla. Mutta erektoitunut penis on ehdotonta.

SIKSi meillä on tärkeää miehen erektio naisen vaginassa. Se on miehen tehtävä meillä.

Vierailija
11/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuntuu olevan aloittajalla, että näkee palstalla vain mitä itse haluaa ja mitkä vahvistavat omia ennakkokäsityksiä. Ihan sama mitä vastataan, niin sama jankkaus jatkuu.

Ja kyllä minun kumppanini ovat seksiä jatkuvasti halunneet, kun saavat aina sellaisen määrän orgasmeja. Pikaisissakin useamman. Minä taas jaksan jankata, että minun kokemuksellani naisten pitäisi tehdä ja panostaa seksiin enemmän, kun orgasmit jakautuvat 10:1 jokaista miehen orgasmia kohden.

Vierailija
12/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne naiset, jotka ei jankkauksesta huolimatta saa pelkällä yhdynnällä? Mitä teette heille? Onko aivan utopiaa tajuta tämä asia.

Vierailija
13/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne naiset, jotka ei jankkauksesta huolimatta saa pelkällä yhdynnällä? Mitä teette heille? Onko aivan utopiaa tajuta tämä asia.

Ei se ole utopiaa, mutta kun minä en VOI tehdä niille naisille yhtään mitään, onko sen tajuaminen utopiaa? Minä olen pannut 50v elämäni aikana vain yhtä naista, ja ajattelin jatkaa samalla linjalla.

/1

Vierailija
14/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole utopiaa, mutta kun minä en VOI tehdä niille naisille yhtään mitään, onko sen tajuaminen utopiaa? Minä olen pannut 50v elämäni aikana vain yhtä naista, ja ajattelin jatkaa samalla linjalla.

/1

No onhan täällä muitakin miehiä...mitäs HE tekevät, sen haluaisin kuulla.

Vierailija
15/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Mitä ihmettä? Mitä ikäluokkaa oikein edustat? Luulin että tuollainen miesten käytösmalli on jo katoavaa kansanperinnettä.

Itse olen nelikymppinen, ja seksin lähtökohtana on ainakin itselle se, että vaimo saa orgasmin. Ja teen sen tietenkin mieluusti, suulla, käsillä tms. En itsekään ole edes kovin kiinnostunut yhdynnästä, joten minulle riittää ihan pelkkä molemminpuoleinen suu/käsipeli. Esimerkiksi 69 on minusta parasta seksiä, ilman yhdyntää.

Vierailija
16/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v mies. Naisystäväni on 53.

Meillä kyllä haluan huolehtia naisen tyydytyksestä. Naiseni rakastaa suuseksiä sekä saavana että antavana ja tähän meidän rakastelu usein johtaa. Minulle on tärkeää että naiseni nauttii, on huomioni keskipisteessä ja saa mitä haluaa. Yleensä vien hänet huipulle kielellä&sormin. Pyrin pitämään hänet rajalla kunnes hän liki anoo pääsevänsä huipulle.

Toisinaan tuo tapahtuu 69:ssä...ja molemmin puolin...

Vierailija
17/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksi edellistä miestä saavat tähdet! Heille hyvää Uutta vuotta, ja paljon iloisia hetkiä!! (naistensa kera..)

Vierailija
18/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaksi edellistä miestä saavat tähdet! Heille hyvää Uutta vuotta, ja paljon iloisia hetkiä!! (naistensa kera..)

Kiitos❤

Vierailija
19/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Eikö siis sormetuskaan kelpaa? Tekomuna? Vibra sun käytössä hänelle?

Vierailija
20/23 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri kysyin - mitä MIEHET tekevät... Ihan kiva kuulla että sentään jotain muutakin tarjoavat! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän