Kuinka pääsee Manselaiseksi?
Pitääkö siihen olla erityisen fiksu ja tulkita erilaisia kuvioita?
Kommentit (15)
Ajamalla taksilla kolarin ratikan kanssa vaikka ratikka ei edes liikennöi.
Mä olen mansen jäsen, aika helpolla pääsi. Tuu säkin.
Opettele sanomaan luontevasti "nääs". Se on yllättävän vaikeaa, koska se tuntuu helposti päälleliimatulta.
Opettele liudennettu L-kirjain. Kieli osuu kitalakeen paljon pidemmältä matkalta kuin suomen L-kirjainta lausuessa.
Opettele lausumaan sanan sisäinen R-kirjain löysänä, yhtä aikaa R ja L.
Opettele painottamaan kolmitavuista sanaa niin, että pääpaino on keskimmäisellä tavulla.
Pidä "kiakkoo" tärkeänä. Kannata yli-innokkaasti joko Ilvestä tai Tapparaa.
Ovessa luki tönää ja piti tietää mihin suuntaan sitä tempoo. Pääsin läpi toisella yrittämällä.
"Heh" Minä olen saanut ennenkin huutia ja kuinka olen vain oikeasi syväsi kateellinen kun olen huomauttanut, että minusta (keskiverto älykkästä, tai luulavasti keskivertoa vähemmän älykkästä) Mensaan kuuluu luultvasti mo wanna-be älykäs. Ei siinä mitään, saahan sitä kuulua mutta oletetun kateuteni rampauttamana en vain oikein osaa pelkästään mensaan kuulumista merkkinä paljoakaan muusta kuin, että joku on suorittanut todennäköisesti vähintäänkin hyvin Mensan testin; joka lienee mutkattomin tie päästä Mensan jäseneksi
_Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
"Heh" Minä olen saanut ennenkin huutia ja kuinka olen vain oikeasi syväsi kateellinen kun olen huomauttanut, että minusta (keskiverto älykkästä, tai luulavasti keskivertoa vähemmän älykkästä) Mensaan kuuluu luultvasti mo wanna-be älykäs. Ei siinä mitään, saahan sitä kuulua mutta oletetun kateuteni rampauttamana en vain oikein osaa pelkästään mensaan kuulumista merkkinä paljoakaan muusta kuin, että joku on suorittanut todennäköisesti vähintäänkin hyvin Mensan testin; joka lienee mutkattomin tie päästä Mensan jäseneksi
Tässä kysytään manselaisuutta, ei mensalaisuutta.
Ei voi varmaan olla kasvissyöjä, koska mustaamakkaraa pitää tempoa naamaan kaksin käsin? Pualukkahillon kera nääs.
Moro nääs mustaa makkaraa nysse tulee!
Jos meinaa olla aito, pitää olla TAYS:ssa syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi olla sellainen manselainen.
Hahmotuskykyä pitää olla sen verran että erottaa rotvallinreunan. Ja avaruudellista hahmotuskykyähä voi aina parannella Ohranjyvässä.
Vierailija kirjoitti:
Hahmotuskykyä pitää olla sen verran että erottaa rotvallinreunan. Ja avaruudellista hahmotuskykyähä voi aina parannella Ohranjyvässä.
Eikös se Ohranjyvä pannu ovensa säppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Ohranjyvä pannu ovensa säppiin?
Ai kauheeta! No, täytyy varmaan pussikaljotella siinä rotvallirreunalla sitte. Ikäväähän se näin talvella on, mutta manselaisuus velvoittaa.
Kiälikokkeen läppääsy o nääs ainaki ehroton errellytys asijallen.