Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pääsee Manselaiseksi?

Vierailija
30.12.2020 |

Pitääkö siihen olla erityisen fiksu ja tulkita erilaisia kuvioita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiälikokkeen läppääsy o nääs ainaki ehroton errellytys asijallen.

Vierailija
2/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan erityisen fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamalla taksilla kolarin ratikan kanssa vaikka ratikka ei edes liikennöi.

Vierailija
4/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mansen jäsen, aika helpolla pääsi. Tuu säkin.

Vierailija
5/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan luontevasti "nääs". Se on yllättävän vaikeaa, koska se tuntuu helposti päälleliimatulta.

Opettele liudennettu L-kirjain. Kieli osuu kitalakeen paljon pidemmältä matkalta kuin suomen L-kirjainta lausuessa.

Opettele lausumaan sanan sisäinen R-kirjain löysänä, yhtä aikaa R ja L.

Opettele painottamaan kolmitavuista sanaa niin, että pääpaino on keskimmäisellä tavulla.

Pidä "kiakkoo" tärkeänä. Kannata yli-innokkaasti joko Ilvestä tai Tapparaa.

Vierailija
6/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovessa luki tönää ja piti tietää mihin suuntaan sitä tempoo. Pääsin läpi toisella yrittämällä.

Vierailija
7/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heh" Minä olen saanut ennenkin huutia ja kuinka olen vain oikeasi syväsi kateellinen kun olen huomauttanut, että minusta (keskiverto älykkästä, tai luulavasti keskivertoa vähemmän älykkästä) Mensaan kuuluu luultvasti mo wanna-be älykäs. Ei siinä mitään,  saahan sitä kuulua mutta oletetun kateuteni rampauttamana en vain oikein osaa pelkästään mensaan kuulumista merkkinä paljoakaan muusta kuin, että joku on suorittanut todennäköisesti vähintäänkin hyvin Mensan testin; joka  lienee mutkattomin tie päästä Mensan jäseneksi

_Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
8/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heh" Minä olen saanut ennenkin huutia ja kuinka olen vain oikeasi syväsi kateellinen kun olen huomauttanut, että minusta (keskiverto älykkästä, tai luulavasti keskivertoa vähemmän älykkästä) Mensaan kuuluu luultvasti mo wanna-be älykäs. Ei siinä mitään,  saahan sitä kuulua mutta oletetun kateuteni rampauttamana en vain oikein osaa pelkästään mensaan kuulumista merkkinä paljoakaan muusta kuin, että joku on suorittanut todennäköisesti vähintäänkin hyvin Mensan testin; joka  lienee mutkattomin tie päästä Mensan jäseneksi

Tässä kysytään manselaisuutta, ei mensalaisuutta.

Vierailija
9/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi varmaan olla kasvissyöjä, koska mustaamakkaraa pitää tempoa naamaan kaksin käsin? Pualukkahillon kera nääs.

Vierailija
10/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro nääs mustaa makkaraa nysse tulee!

Vierailija
11/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa olla aito, pitää olla TAYS:ssa syntynyt. 

Vierailija
12/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taisi olla sellainen manselainen.

Vierailija
13/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmotuskykyä pitää olla sen verran että erottaa rotvallinreunan. Ja avaruudellista hahmotuskykyähä voi aina parannella Ohranjyvässä.

Vierailija
14/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahmotuskykyä pitää olla sen verran että erottaa rotvallinreunan. Ja avaruudellista hahmotuskykyähä voi aina parannella Ohranjyvässä.

Eikös se Ohranjyvä pannu ovensa säppiin?

Vierailija
15/15 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Ohranjyvä pannu ovensa säppiin?

Ai kauheeta! No, täytyy varmaan pussikaljotella siinä rotvallirreunalla sitte. Ikäväähän se näin talvella on, mutta manselaisuus velvoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme