Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All I ever wanted-blogista

Vierailija
03.06.2014 |

Luetteko Karlan blogia? Mielipiteitä?

Onko hänellä koskaan vastoinkäymisiä, tuntuu elo niin auvoiselta?

Toinen juttu on työtyyli, silkkipaidat. Eikö silkki ole epäkäytännöllinen materiaali, kuka muka käyttää silkkipaitoja töissä?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:59"]onko nuo oikeat hampaat tuossa kuvassa mikä blogissa?

[/quote]

Häh?

Vierailija
22/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on raudat hampaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos saa apua omilta vanhemmiltaan? Tai jos matkustetaan yhdessä?

Vierailija
24/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se kateus -vika. Koska minä marttyyrinä pärjään yksin, niin jos joku toinen saa apua, niin on sen oltava vähintään vajaaälyinen, tai ainakin tulee sellaiseksi kun ei hoida kaikkea itse..

Mitään muuta vikaahan siinä ei oikeasti ole.

Vierailija
25/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ihmetyttää nämä "apukädet" kyllä totta tosiaan!! Jos on vähän flunssa niin heti on siellä "ämmi" auttamassa. .. Voi siinä sitten itse blogata ja valkata jonku kivan Lumi-laukun  yhteistyössä kun on pakko mennä näihin yhteistöihin mukaan vaikka mies päivystää lekurina sen minkä ehtii.

Mutta hei, mielipiteeni olkoon tuomittu, sillä mieheni ei ole lääkäri, lapset hoidan itse ja Lumi-laukunkin jouduin kustantamaan ihan itse. 

Vierailija
26/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne oikeat, mutta kiinnitti huomion minullakin, ei ehkä ihan edustavin kuvakulma niin ulkonevista hampaista..

Vierailija
27/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Karlan tyylistä, joten siksi luen blogia. Blogissa tulee esille vain pieni osa elämää, joten siksi kaikki näyttää niin siirappiselta. Minustakin Karla on hieman nipo ja kateutta herättää tiiviit välit vanhempiin (vaikka itse en edes sellaisia jaksaisi). Perheyhteys vaikuttaa samanlaiselta kuin Kaitaliinalla. Oma lapsuuteni on ollut niin toisenlainen kuin näillä kahdella. Se muuten ihmetyttää miksi amk:n opettajien pitää pukeutua töihin niin hienosti?

Vierailija
28/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomiota Karlan tapaan kirjoittaa miehestään. Aina ylistystä ja kehuja. Aivan kuin olisi tarve mielistellä. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen miehensä on. Onko jotain syytä erityisesti miellyttää ja kehua, pelkoa suhteen päättymisestä tms.

Vierailija
29/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku on ihan oikeasti rakastunut ja tyytyväinen mieheensä? 

(Shokkipaljastus, ilmeisesti av:lla tuo on melko harvinaista.)

Vierailija
30/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 22:18"]

Tykkään Karlan tyylistä, joten siksi luen blogia. Blogissa tulee esille vain pieni osa elämää, joten siksi kaikki näyttää niin siirappiselta. Minustakin Karla on hieman nipo ja kateutta herättää tiiviit välit vanhempiin (vaikka itse en edes sellaisia jaksaisi). Perheyhteys vaikuttaa samanlaiselta kuin Kaitaliinalla. Oma lapsuuteni on ollut niin toisenlainen kuin näillä kahdella. Se muuten ihmetyttää miksi amk:n opettajien pitää pukeutua töihin niin hienosti?

[/quote]

Opettajia on monenlaisia, jotkutu pukeutuvat silkkipaitoihin tai jakkupukuihin ja jotkut farkkuihin ja huppariin. Ei kai siis "täydy" pukeutua hienosti, vaan se on osa omaa tyyliä. Kyllä mäkin tykkään siitä että on työvaatteet ja vapaa-ajan vaatteet erikseen (olen toimistossa töissä, eikä nuo Karlan vaatteet liian hienoilta näytä). 

Mullakin on hyvät välit vanhempieni kanssa, mutta olen kieltämättä hieman (hyvällä tavalla) kateellinen Karlan ja hänen vanhempiensa suhteesta. Ehkä osatekijänä on suhteen tiiviyteen on myös se, että hän on ainoa lapsi.

Vierailija
31/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 22:08"] On ne oikeat, mutta kiinnitti huomion minullakin, ei ehkä ihan edustavin kuvakulma niin ulkonevista hampaista..

[/quote]

No ei tosiaan! Siinä tuli syy ainaiseen suu kiinni hymyilyyn...

Vierailija
32/72 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 22:08"] On ne oikeat, mutta kiinnitti huomion minullakin, ei ehkä ihan edustavin kuvakulma niin ulkonevista hampaista..

[/quote]

No ei tosiaan! Siinä tuli syy ainaiseen suu kiinni hymyilyyn...

Vierailija
33/72 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 09:00"]

Tietääkö joku mitä tuollaiset talot oulussa maksavat? Huomattavasti pääkaupunkiseutua vähemmän eikö? Näillä piti olla säästökuuri kun mies lopettaa työt. Se kuuri ei kuitenkaan näy missään!

[/quote]

Mistä tiedät, etteivät säästä? Luuletko, että Karla on aiemmin kirjoittanut kaikista ostoksista ja hankinnoista heti blogiin? Heidän talonsakaan ei sijaitse ihan lähellä Oulun keskustaa, vaan yli 10 km:n päässä. Luulenpa, että talo on maksanut noin 300 000 euroa, eli ehkä kolmasosan siitä mitä vastaava talo pääkaupunkiseudulla

Vierailija
34/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

Vierailija
35/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:28"]

Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

[/quote]

Ei säästökuuri välttämättä tarkoita sitä, että ei ostaisi mitään. Vaan vaikkapa niin, että jos aiemmin on laittanut 200€ kuukaudessa säästöön, laittaa nyt 400€. Ei kaikki elä niin  tiukalla budjetilla etteikö tuollainen onnistuisi pienillä muutoksilla.

Vierailija
36/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:28"]Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

[/quote]

Taas tätityylin kengät. Korko ehkä viisi senttiä?

Vierailija
37/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:28"]Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

[/quote]

[/quote]

Onko nuo kengät edes aidot? Niittien värittömyys pistää silmään.

t:39

Vierailija
38/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:28"]Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

[/quote]

[/quote]

Hahhahhaa. Korkoko määrittää tätityylin? Enkä kyllä ole nähnyt tuollaisia niittejä tädeillä.

Vierailija
39/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen talo maksaa Oulun seudulla 200 000 tai alle. Se on syrjässä ja ikivanha.

Vierailija
40/72 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:28"]Ei ehkä säästökuuri onnistu, instassa valentinon niittikengistä kuva.

[/quote]

[/quote]

Onko nuo kengät edes aidot? Niittien värittömyys pistää silmään.

t:39

[/quote]

Noita kenkiä on värittömillä/kengän värisillä niiteilläkin, eli eiköhän ole aidot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi