Sinkun oikeudet
Ulkopuolinen olo uhkaa siinä vaiheessa, kun sinkku huomaa maailman pyörivän parisuhdekiemuroiden ympärillä. Listasimme läjän sinkun oikeuksia, siis syitä, miksi sinkkuus kannattaa.
1. Oikeus omaan elämään.
Sitoutumattomuus tarjoaa ihanan vapauden elää tasan niin kuin huvittaa.
2. Oikeus olla kertomatta.
Ei ilmoitusvelvollisuutta kenellekään siitä, missä olit ja kenen kanssa. Aivan toista kuin monessa suhteessa käytävät tappelut liiasta ajankäytöstä "ties kenen seurassa".
3. Vapaa flirttailuoikeus.
Oikeus ihastua keneen tahansa ja milloin tahansa ajattelematta sen kummemmin koko juttua. Seurustelevalle äkkinäinen ihastuminen on usein kohtalokasta.
4. Oikeus ja vapaus lähteä vaihto-oppilaaksi, kesätöihin, toiseen kaupunkiin opiskelemaan tai työharjoitteluun ulkomaille ilman järkyttävää ikäväpelkoa ja huolta suhteen hyytymisestä.
Suhteessa elävä jättää liian usein mielettömät mahdollisuudet käyttämättä, vaikka niistä olisi todellista hyötyä omalle tulevaisuudelle.
Kommentit (5)
Vapaus on parasta, siksi olen sinkku.
Saa nukkua rauhassa, ei kukaan kuorsaa nurkissa.
Saa syödä mitä haluaa eikä tarvitse kuulla vtlua.
Ainoa haittapuoli on että sinkkuna eläminen on kalliimpaa. Verotuksessa pitäisi jotenkin ottaa huomioon se että sinkut maksaa kaiken yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa haittapuoli on että sinkkuna eläminen on kalliimpaa. Verotuksessa pitäisi jotenkin ottaa huomioon se että sinkut maksaa kaiken yksin.
Äärihalpaa on elämä sinkkuna verrattuna siihen, mitä se maksaa sitä normaalia kahden lapsen perhe-elämää elävälle. Sinkun ei tarvitse elättää ketään muita kuin itsensä.
Mulle tuo kohta 1 on niin tärkeä että seurustelut ja pariin kokeiluun nuorena ja sitten totesin ettei ole mun juttu. On vaan niin ihanaa kun voi tehdä missä tahansa asiassa mitä huvittaa kyselemättä keltään.