Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lofootit hyvä lapsiperheen matkakohde?

Vierailija
03.06.2014 |

Lapset alakouluikäisiä. Kannattaako Lofooteille mennä, onko sen väärti, että joutuu ajamaan pari tuhat kilometriä edestakaisin ja nukkua teltassa? Korvaako maisemat vaivannäön? Vai pitäisiköhän mennä vain Tukholman risteilylle...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos autossa istuminen ja kallis hintataso ei haittaa, voin suositella lofootteja. kauniit maisemat on!

Vierailija
2/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee lofooteista aina mieleen jalkineet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieno paikka. Ja kyllä siellä on myös taloja, ei ole pakko nukkua teltassa.

Vierailija
4/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte laittaa auton junaan ja mennä Lappiin yöjunalla - vähentää kummasti autossa istumista.

Vierailija
5/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korvaa! Uskomattoman hienot maisemat, ei niitä osaa kuvitella. Mahtavia kalastajakyliä. Eikä ole niin kallista, jos tinkii mukavuuksista ja ottaa niitä hyttejä ilman mukavuuksia niinkuin norskiperheet itse. Ja tekee ruuat itse, vaikka trangia mukaan. Siellä on mahtavia retkipaikkoja teiden varsissa, kaikki perheet syö niillä ja nauttii maisemista. vapaata, hienoa, pohjoista. Meille sattui helteet lisäksi, valkoisia rantoja ja vuoria. Vesi kyllä kylmää.

Vierailija
6/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtava paikka, erilainen kuin jotkut turisti(ripuli)rannat :) Omalla tavalla eksoottinen ja ilma on hyvin puhdasta lapsia ajatellen.

Vierailija
7/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin siellä perheen mukana 10-vuotiaana. Nautin aivan valtavasti, sillä en ollut silloin enkä ole vieläkään minkäänlaisten mökälandioiden ystävä. Menen vielä uudestaan!

Vierailija
8/10 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset jo maailmalla, mutta silti Lofootit ovat mahdollinen matkakohde tänä kesänä. Kiva, jos siellä käyneet kertoisivat kokemuksiaan täällä!  Pohjois-Ruotsi ja Norja on kierretty aikoinaan lasten kanssa, mutta ei ole käyty koskaan Lofooteilla saakka.

Vierailija
9/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa nyt heinäkuussa Andoyan saarelle ja Lofooteille 4- ja 2- vuotiaitten kanssa. Viime kesänä oltiin Andoyalla viikko. Varattiin nyt Lofooteilta hytte 2 yöksi, extra patja ja trangia+ auton kylmälaukku mukaan. Viime kesänä ei ollut yhtään lelua mukana ja viikko meni valkeilla rannoilla juostessa, simpukoita ja kiviä kerätessä ja lampaita ajaen. Kannattaa ostaa ruokaa niin paljon Suomesta kuin vaan voi ja käydä vaikka Andenesista käsin valassafarilla.

Vierailija
10/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa seutua! Lasten kanssa en ole ollut mutta mikä ettei. Narvik myös kiinnostava kaupunki. Siellä oli miehitysmuseo natsi-Saksan ajoista. Lofooteilla Borgissa on viikinkimuseo. Kesällä voi olla tosi kylmä joten mökki tai hotelli voi olla hyvä vaihtoehto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan