Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan YH ottanut koiranpentua??

Vierailija
03.06.2014 |

Jos jos on (toivottavasti on) niin kertokaa miten menny? Minulla olis nyt mahis saada koiravauva (olemme koiraa halunneet jo usean vuoden) kun kesäloma alkaa. Ainoa mikä huolestuttaa on miten oma aika riittää, mulla lapset tosin jo isoja (10, 12v) ja niillä paljon harrastuksia.

Kertokaa kaikki :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 lapsen ja 2 koiran yh, tosin otin koirat kun vielä olin miehen kanssa yhdessä... En olisi ottanut jos olisin tiennyt yh:ksi jääväni... Kyllähän sitä pärjää ja jaksaa, kun on pakko. Mutta kyllä välillä niin tykkäisin siitä kun olisi vähän enemmän vapautta, varsinkin nyt kun lapset on jo kouluikäisiä. Mutta minun täytyy joka ikinen päivä lenkittää ne koirat 3 kertaa päivässä, ei ikinä poiketa suoraan duunista esim. ostoskeskukseen tai jäädä ylitöihin, vaan sitä kiidetään kotiin koiria lenkittämään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille otettii pentu, kun nuorimmainenkin oli jo koulussa, taisivat olla silloin siis 9 ja 12 vuotiaat nuo meidän nykyiset teinit, harrastavat paljon, hyvin on ehditty hoitamaan koirakin, joita on nykyään jo kaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi