Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiireinen mies hermostuu itseensä ja purkaa sitä minuun

Vierailija
03.06.2014 |

Tekee paljon raskaita töitä, ei jää niin paljon tietenkään aikaa sitten muulle kuin ehkä unelmoisi. Tekee kyllä paljon siis muutakin vapaa-ajallaan mutta totta kai työstressi kulkee takaraivossa. Tänään menin miehen luo 3-4päivän tauon jälkeen. Emme siis asu yhdessä. Mies on yleensä järjestelmällinen joten ihmettelin räjähtänyttä kämppää mutta ollut näköjään kiireitä nämä päivät niin siivoaminen jäänyt. Ei ole masentunut, kämppä vaan oli ihan sekaisin ja kaamea tiskivuori. Aluksi oli ihanaa viettää aamua yhdessä mutta pian sitten mies ponkaisi jo hommiin. Sanoi että tekee jotain muuta ja käy suihkussa jos minä tiskaisin sillä aikaa. Aloitin tiskit mutta pian mies jo sanoi että älä sittenkään että anna mä teen kun on nopeampi kuin mä. En oikein osannut sitten toisen kämpässä alkaa siirtelemään tavaroita ja papereita. Petasin sängyn ja jotain järjestelin mutta olihan se hiukan hankalaa muuta tehdä hirveesti. Kysyin mieheltä haluaako että teen jotain muuta niin vastasi taas inhottavasti että oho!!!!nyt sit kysyt!!!!!!!!! Ja jatkoi tiskejä. Sit lähti ovet paukkuen tupakalle. Kun tuli takas ja näki et olin pedannu sängyn yms niin kiitti ja sanoi että menee vaan hermo kun paikat sotkuuntuu yms..... halasi mua ja sanoi kauniiksi. eli kaikki ok. Tavallaan. Mua vaan todella rassaa miehen tulisuus, tulee uhattu ja syyllinen olo tuollaisesta. Ja juu itsehän mieheni valitsin. Onko teillä tällaista ???????????

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi