Ulosotto ja lyhennysvapaa kk lomaa varten?
Asia on nyt niin, että olen täysin burnoutin partaalla. Teen henkisesti erittäin vaativaa työtä josta minulle jää ulosoton jälkeen alle tonni käteen. Skipataan tässä välissä kaikki moralisoinnit ja vastaavat ja siirrytään suoraan asiaan.
Tälle kesälle on kertynyt lomaa viikko ja sen jouduin jo käyttämään toukokuun alussa. Henkisesti olen aivan rikki ja tämä on oireillut myös fyysisenä sairasteluna. Stressiä puskee joka puolelta ties mistä asiasta.
Luulen, että sairasloma tai ihan oma loma tekisi todella hyvää, siis ihan vaikka vain parin viikon. Ulosoton ollessa kuvioissa mistään kunnon lomasta ei vaan pysty haaveilemaan. Nyt kysynkin, onko teillä kokemusta ulosoton lyhennysvapaasta kuukaudesta? Millä perustein olette sen saaneet?
Uskon että se olisi ulosottomiehellekin parempi ratkaisu myöntää yksi lyhennysvapaakuukausi hyvinvointiani varten, kuin että jäisin pidemmälle sairauslomalle/työttömäksi, jolloin en pystisi lyhentämään velkojani lainkaan.
Kommentit (2)
Soita ja juttele ulosottomiehen kanssa. Itse halusin hoitaa laskuni pois ja uomies oli aivan ihana ja tuki mua päätöksessäni tosi paljon.
Näin Vantaalla.
En tiiä