Sairaalloinen itseviha
Olen kuin elävä kuollut. Lopetin mielialalääkityksen ja tuntuu että aivoni olisi homeessa. Ei tilannetta helpota yksitoikkoinen työ. Haluan vain kuolla pois.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, sinunlaisiasi on Suomi täynnä.
😢 Näin on... En vain jaksa enää, taitaa olla tien pää edessä. Olen nähnyt ja kuullut liikaa, vihaan itsesääliäni... ja kaikista eniten itseäni. Olen ihan turha ja raskas ihminen. Minulle on tulossa mielialalääkkeitä jos se on viimeinen toivoni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, sinunlaisiasi on Suomi täynnä.
😢 Näin on... En vain jaksa enää, taitaa olla tien pää edessä. Olen nähnyt ja kuullut liikaa, vihaan itsesääliäni... ja kaikista eniten itseäni. Olen ihan turha ja raskas ihminen. Minulle on tulossa mielialalääkkeitä jos se on viimeinen toivoni. Ap
Olet ihminen, ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, sinunlaisiasi on Suominen täynnä.
Kiitos. Olen vain tehnyt ihan tyhmiä juttuja jotka kyseenalaistavat älykkyyteni. Itsetuntoni on hauras ja aina kun tulee pieninkin vastoinkäyminen (etenkin nyt kun olen ilman lääkkeitä) teen siitä isomman jutun kun onkaan. Aamulla pitää herätä töihin mutta mieluiten haluaisin nukkua pitkälle aamuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, sinunlaisiasi on Suominen täynnä.
Kiitos. Olen vain tehnyt ihan tyhmiä juttuja jotka kyseenalaistavat älykkyyteni. Itsetuntoni on hauras ja aina kun tulee pieninkin vastoinkäyminen (etenkin nyt kun olen ilman lääkkeitä) teen siitä isomman jutun kun onkaan. Aamulla pitää herätä töihin mutta mieluiten haluaisin nukkua pitkälle aamuun. Ap
Mennyt on mennyttä. Turha niitä juttuja on tonkia, nousee vain paha haju. Suunnata eteenpäin ja yrittää oppia virheistään.
Raamattua kannattaa rukoillen lukea.
Sieltä löytyy vastaus elämän kysymyksiin, jotka mietityttävät ja painavat ehkä mieltäkin.
Miksi lopetit lääkkeet? Ne oli sinulle varmaan ihan syystä määrätty.