Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijan taloudellinen auttaminen

Vierailija
30.12.2020 |

Kuinka paljon autatte poismuuttanutta opiskelijaa? Vai pärjääkö osa-aika työllään tai tuilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sain paljonkin avustusta vanhemmiltani. Ei tarvinnut käydä osa-aikatöissä vaan sain keskittyä opiskeluun. Kiitokset heille siitä. 

2/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelinlasku maksetaan ja saan kuukausittain bussikorttirahan. Bussikorttirahasta jää parikymppiä yli. Satunnaisesti saan rahaa, jos käyn hoitamassa perheen koiraa, jos tiukka aikataulu kotikotona. Opintojen alussa kävin töissä, mutta se kävi liian raskaaksi. Tuet riittää hyvin, kun vähän budjetoi. Säästöönkin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan kaiken eli maksuttoman asumisen (toki nimellisesti on vuokrasopimus ja saa Kelan täydet tuet), käyttörahaa, vakuutukset, puhelin jne. maksetaan.

Harrastaa sijoittamista, joten hukkaan ei mene vanhempien panostus.

Vierailija
4/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus autetaan sähkölaskussa, joskus bussikortin latauksessa. Enemmänkin saisi, jos tahtoisi mutta tyttö haluaa itsenäistyä. Äitinä vien kyllä ruokaa, mutta sekin yleensä perunaa, vihanneksia, kaurapuuroa, jauhelihaa. Perus tavaraa.

Vierailija
5/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan paljon. Maksan vuokrasta sen osuuden, mikä on itse maksettava, maksan auton vakuutuksen ja verot, ostan vaatetta ym välttämätöntä mm viimeksi puhelimen. Olen maksanut vuokratakuun, muuton... Mitäpä ei omalle lapselle.

Vierailija
6/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää kyllä tuella ja työllään ja sen verran autan, että pääsee junalla käymään kotona. 

Vierailija
7/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan sen minkä tarvitsee. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Viimeisimmäksi ostin hänelle kunnolliset talvikengät. 

Vierailija
8/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opiskelija ja minulle maksetaan harrastuskulut ja puhelinlasku, muut maksan itse. Auttaa juuri sopivasti niin saan jatkaa harrastusta johon ei opiskelijana muuten olisi varaa. 

Vierailija
9/9 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pärjää. Onlyfans ja niin poispäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi