Vauvalle nimeksi Hannes?
Kommentit (16)
Hanneksen pulla tulee mieleen vaan.
Ihan hyvä. Ristiäisissä vaan sitten Hannespullat tarjolle!
taidan olla vähän nuori tietääkseni mikä helvetti on Hannespulla :D mut kiva perinteikäs nimi minusta eikä tule mitään leivonnaisassosiaatioita :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:22"]taidan olla vähän nuori tietääkseni mikä helvetti on Hannespulla :D mut kiva perinteikäs nimi minusta eikä tule mitään leivonnaisassosiaatioita :)
[/quote]
Kotikatu
Mun miehen kikkelin hellittelynimi on Hannes. Näyttää ihan kotikadun Hannekselle kikkaratukan takia :)
Hannes-etunimeen olen törmännyt useimmin suomenruotsalaisilla. Hyvä nimi kotona puhutusta kielestä riippumatta.
En edes muistanut tuota Hannespullaa. Mahtaako tulevaisuuden lapset tommosita tietääkään!
Minkä ikäisiä noin yleensä Hannes-nimiset pojat/miehet on?
Nimeä vauvalle mietitään kuumeisesti, tähän nimeen törmäsin almanakkaa selatessa. En tunne ketään sen nimistä, on vain jotenkin söpö nimi...
Ap
mullekin tuli heti otsikkoa lukiessa mieleen Kotikatu :)
mun tuttava-Hannes on 13-vuotias suomenruotsalainen...kiva nimi
En antaisi omalle lapselle nimeksi, mutta ihan ok nimi kuitenkin. :) parempi ainakin kuin väkisin kehitellyt uudet ja oudot nimet. Tuttavani nimi loppuu s-kirjaimeen ja meni englantilaisen naisen kanssa naimisiin. Miehen englannin taito ei ole/ollut mitään erinomaista ja sanoikin, että välillä tuottaa vaikeuksia ymmärtää, kun puhutaan esim. omistusmuotoja, esimerkiksi siis Marko's... Mutta jospa lapsesi naisi suomalaisen :D
Jotenkin nössö