Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffimiehen loukkaantuminen

Vierailija
29.12.2020 |

Tapasin miehen anonyymillä keskustelupalstalla ja hänelle tuli kiire tavata. Jarruttelin kuitenkin häntä kuvien vaihdon jälkeen, kun hän pyyteli minua kotiinsa ja ehdotinkin sitten että tapaisimme jossain julkisella paikalla ja että kertoisi minulle edes nimensä. Mulla on nimittäin ollut tapana kertoa jollekin jos menen tinder-treffeille tms. ja mainitsin tästä miehelle. Tämä mies kuitenkin nyt sitten loukkaantui siitä että yleensä kerron jolle kulle ystävistäni treffikumppanin nimen ja nyt ei haluakaan tavata. Toiminko oikein?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jaan sijaintini kaverille aina ekojen Tinder-treffien ajan. Ja kaveri päivystää piilossa 50 metrin päässä, jos mies hyökkäisi kimppuuni.

Vierailija
4/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit.

Ellei mies tajua noin yksinkertaista asiaa, juoksisin, en menisi ollenkaan, ei kuulosta hyvälle.

Joko on ihan yksinkertainen tai ei halua ymmärtää, koska haluaa hyötyä siitä, ettei kukaan tiedä missä olet.

Fiksu mies suojaa sinua, ei yritä murentaa yritystäsi suojella itseäsi. Kumma tyyppi, ei jatkoon!

Vierailija
5/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosissaan oleva mies jaksaa kertoa nimensä ja sopia treffit johonkin yleiselle paikalle. Hätähousu ei. Harmittaa varmasti tuo säätö, mutta oikein teit.

Vierailija
6/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite jaan sijaintini kaverille aina ekojen Tinder-treffien ajan. Ja kaveri päivystää piilossa 50 metrin päässä, jos mies hyökkäisi kimppuuni.

Olen käynyt monilla treffeillä kahviloissa tai kävelyllä, ei ole tullut kyllä tällainen vaihtoehto edes mieleen. Mutta julkisia paikkoja nuo on olleet.

Vierailija
7/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein teit. Mies ei vaikuta kunnolliselta, jos loukkaantui. Ei ole normaalia loukkaantua siitä, että nainen harrastaa turvallista treffailua.