Millä merkillä on tyylikkäät farkut?
Mistä olette itse pitäneet? Vartalo on suora, hieman mahakas, eli ihan pillit ei saa olla vaan enempi suorat tai levenevät lahkeet. Muutenkaan ei saa tulla vatsamakkaroita vyötärölle. Miltä merkiltä lähtisi etsimään?
Myös mustat siistit farkut hakusessa.
Kommentit (11)
missä noita myydään? Asun lahdessa ja paljon tuollaiset kustantaa?
ap
Hyi, ei mitään leveneviä lahkeita. En usko että kovin tyylikästä. Paitsi tietenkin jotkut mallit.
Karismassa oli ennen joku farkkukauppa mutta se tais lopettaa. Sokoksella on jotain mutta ei mikään kovin suuri valikoima. Ja ne oli kaikki muistaakseni mallia slim.
Ellos mm myy leviksiä.
Niin, hinta unohtui. Levikset on noin satasen pintaan
Lee Cooperilla on ollut mun kroppaan hyvin istuvat pöksyt. Tosi klassinen malli, hiukan korkeampi vyötärö ja maltillinen boot cut. Pillit ei todellakaan imartele kaikkia.
Mä olen käynyt ostamassa Lee Coopereita Prismasta. Olen normaalipainoinen löllövatsa ja lyhyt. Lee Cooperilla on myös hyvin eri lahkeenpituuksia, ei tarvitse itse lyhentää. Mustiakin niillä on, ja osa on kotimaisia.
Mä en luota siihen että osaan ostaa oikean kokoiset itse. Kokemusta on. Eli tarvitsen myyjän apua ostoon. Mistäköhän saisi palvelua ja farkkuja...espritillä ei vissiin ole mun kropalleni istuvia. On lanteikkaammille tehty. Ainakin muistelen. Harmi jos Lahdesta ei edes sokkarilta saa hyviä ja istuvia farkkuja. Pillit on muuten hyvät mutta tarvisi olla korkeavyötäröiset, muuten tulee makkaraa vyötärölle.
ap
Jotenkin en osaa pitää Lee Coopereita kovin tyylikkäinä farkkuina. Ne on jotenkin niin mummotyyliä
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:02"]Jotenkin en osaa pitää Lee Coopereita kovin tyylikkäinä farkkuina. Ne on jotenkin niin mummotyyliä
[/quote]
Niin mäkin ajattelin, onneksi sovitin.
Mä olen tykännyt Leviksen DemiCurveista, lahje straight. Tummansinisenä mulle riittävän tyylikkäät