Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuvuoden rahan säästö vinkki, eroa miehestä

Vierailija
29.12.2020 |

Siinä se! Luulen että suurin osa normaaleista perheenäideistä joita lompakkoloisiksi kutsutaan, tulisivat todellisuudessa huomattavasti paremmin toimeen ilman näitä ukkoja, myös rahallisesti. Meet töihin, tienaat pari tonnia, maksat vuokran ja teet vapaalla mitä huvittaa. Tai elät ukon torpassa josta et koskaan kuitenkaan mitään peri, hoidat kaiken 24/7 ja palkaksi saat ehkä kerran vuoteen jonkun kylpyläloman aka 100 euroo..

Nyt kaikki joukolla eroamaan miehistään! Ja heei, eron jälkeen en joutuu pelkkaa jonkun naisen kuitenki hoitaa samoja hommia joihin ite ei kykene. Tienaat niistä nyt 0,01 € /h, sitten voitki pyytää 35€/h.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroamiehestä.fi

Vierailija
2/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ukon torpassa,  asun ilmaiseksi

Ukko tekee ruokaa ja käy kaupassa, syön ilmaiseksi

Ukko maksaa siivoojan palkan, minun ei tarvitse siivota

eli voin käydä töissä, säästää, sijoittaa ja keksittyä itseäni kehittäviin asioihin, joten en hitossa eroa.

Nyt vaan arvon rouvat käyttämään toisenlaista taktiikkaa siinä miehen etsinnässä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli voin käydä töissä, säästää, sijoittaa ja keksittyä itseäni kehittäviin asioihin, joten en hitossa eroa.

Nyt vaan arvon rouvat käyttämään toisenlaista taktiikkaa siinä miehen etsinnässä. ;)

Eihän noita hölmöjä ukkoja kaikille riitä. Ainoastaan kauneimmille.

Vierailija
4/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskus on laskenut, että jos sinkku tarvitsee elämiseen vaikka 2000€/kk, niin puoliso saavuttaa saman elintason 60%:lla, eli 1200€/kk. Tasajakotaloudessakin siis molemmat säästävät 400€/kk. 

Tietysti asiaan vaikuttaa puolisoiden tulot ja se, miten menot jaetaan. Mutta jos tuntuu, että maksaa enemmän kuin saa takaisin, kannattaa pistää lusikat jakoon.

Vierailija
5/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiittävät viestistäsi

Vierailija
6/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistamme torpan puoliksi ilman avioehtoa joten minullehan se jää jos ukko kuolee. Tienaa muutenkin lähes sata tonnia vuodessa joten enpä varmaan tällaisessa kämpässä asuisi yksin vaikka itsekin tienaan hyvin. 

Vierailija
7/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistamme torpan puoliksi ilman avioehtoa joten minullehan se jää jos ukko kuolee. Tienaa muutenkin lähes sata tonnia vuodessa joten enpä varmaan tällaisessa kämpässä asuisi yksin vaikka itsekin tienaan hyvin. 

Minullekin riitti kymmenen vuotta ajatus siitä, etten tällaista taloa tosiaan saisi asua ilman varakasta miestäni. Nyt vaan tuntuu että asunnon taso ei ole enää riittävä mittari. Miehelle olen kuitenkin vain kodinhoitaja, joka mahdollistaa hänelle mukavat oltavat tällaisessa talossa, ei tarvitse maksaa kalliisti ulkopuolisille. Minä palvelen 24/7, mutta en voi elää mieheni kanssa samaa elintasoa muuten kuin talon puolesta. Hänellä vara harrastaa, tehdä mitä lystää.

Vierailija
8/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin riitti kymmenen vuotta ajatus siitä, etten tällaista taloa tosiaan saisi asua ilman varakasta miestäni. Nyt vaan tuntuu että asunnon taso ei ole enää riittävä mittari. Miehelle olen kuitenkin vain kodinhoitaja, joka mahdollistaa hänelle mukavat oltavat tällaisessa talossa, ei tarvitse maksaa kalliisti ulkopuolisille. Minä palvelen 24/7, mutta en voi elää mieheni kanssa samaa elintasoa muuten kuin talon puolesta. Hänellä vara harrastaa, tehdä mitä lystää.

Niin minun tilanteeni on kyllä eri. Mies tekee suurimman osan kotitöistä ja meillä on yhteinen tili minne palkkamme tulee. Elintaso meillä on sama tuon puolesta ja olisi muutenkin kun olen varakas itsekin, en toki yhtä varakas kuin mies. Olen siis erittäin tyytyväinen kaikin puolin, halusinkin argmentoida tuota aloitusta vastaan. 

t. se jota lainasit

Vierailija
9/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minun tilanteeni on kyllä eri. Mies tekee suurimman osan kotitöistä ja meillä on yhteinen tili minne palkkamme tulee. Elintaso meillä on sama tuon puolesta ja olisi muutenkin kun olen varakas itsekin, en toki yhtä varakas kuin mies. Olen siis erittäin tyytyväinen kaikin puolin, halusinkin argmentoida tuota aloitusta vastaan. 

t. se jota lainasit

Halusit argumentoida aloitusta vastaan. Miksi? Halusit siis vain kertoa miten hyvin sinulla menee? Ei sinun tilanteesi tosiaan liity millään lailla naisiin, jotka tekevät miehelleen koko ajan töitä saamatta juuri mitään. On paljon naisia jotka tulisvat paremmin toimen ilmaan miestään, sinä et ole yksi heistä. 

Vierailija
10/11 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti! Hienoa!

Siihen asti kun näytetään ovea.

Vierailija
11/11 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies maksaa kaikin. Ja minä omistan meidän rahaa. Hän tekee kaikin mitä minä sanon. Olla vahva jos haluat mies palvelu sinua.