Oletko ollut tänään yhteyksissä kavereihisi?
Kommentit (36)
Moneenkin. Sovittu treffejä ja näkemisiä facebookissa.
En tänään. Harvinaista kylläkin. Lasteni kanssa vietin mukavan kesäpäivän. Nainen 40v.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:49"]
Moneenkin. Sovittu treffejä ja näkemisiä facebookissa.
[/quote]
ikä: 26
Kaksi näin livenä, toisen tarkoituksella ja toisen sattumalta. Yhden kanssa viestittelin whatsappissa. Ikää 30.
En, mikä on minulle erittäin tyypillistä. Töissä toki keskustelin työkaverien kanssa, mutta mitään työhön liittymätöntä kaveriasiaa en yleensäkään tee. Hyvä jos kerran kuussa.
Rakastan ystäviäni mutta en ole kovin sosiaalinen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:54"]
En, mikä on minulle erittäin tyypillistä. Töissä toki keskustelin työkaverien kanssa, mutta mitään työhön liittymätöntä kaveriasiaa en yleensäkään tee. Hyvä jos kerran kuussa.
Rakastan ystäviäni mutta en ole kovin sosiaalinen.
[/quote]
Ai niin, olen 41. Mutta olin tällainen nuorempanakin.
Yhden kaverin kanssa juteltiin puhelimessa lähes 1,5 tuntia, toisen kanssa vain nopeat 20 minuuttia. Yhteen kaveriin törmäsin kaupassa, juteltiin vartti ja kahden kanssa ollaan laitettu tekstiviestit. Aika normaali päivä siis. Olen 40 vuotias.
2+ plus facebookissa vielä kahteen. Toisen kanssa puhuin puhelimessa ja sovittiin tapaaminen ja toisen kanssa kävin syömässä.
20
Juuu, neljään kaveriin Whatsappin välityksellä.
N20
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:00"]Kyllä 3 ja ikä 31v
[/quote]
Soitto ja whatsupp
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:00"]Kyllä 3 ja ikä 31v
[/quote]
Soitto ja whatsupp
Kuuteen kaveriin ollut yhteydessä facebookin kautta (lähinnä kysyin pikaisesti jotain asiaa, yhden kanssa juteltiin hiukan enemmän).
- perheellinen 26-vuotias
Enpä ole. Aika laiska oon siinä. Vaikka kyllä mulla siis on ystäviä, välillä vaan voi mennä useita päiviäkin etten pidä yhteyttä kehenkään.
Eilen taisin yhdelle laittaa mailia, mutta en tänään...
Ikä 32.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:40"]
En. Ei ole kavereita. Olen selannut av:ta monta tuntia.
33
[/quote]
Sama.
34
[/quote]
Ja täällä. 31