Nyt teidän apua kaivataan - uskallammeko yrittää vauvaa?
Pohdimme, että haluaisimme vauvan ensi vuoden alussa. Itse haluaisin horoskoopiltaan kala-vauvan ja nyt huomasin, että lapsi pitäisi yrittää saada alulle nyt heti (ovuloin parhaillaan). Olin ajatellut, että aloitamme yrittämisen vasta kuukauden päästä, joten päätös pitäisikin nyt tehdä välittömästi (!).
Nyt hirvittää.. Uskallammeko sittenkään? Meillä on lapsia ennestään, joten ensimmäistä kertaa ei olla pappia kyydissä :). Mutta silti.. Kyseessä on iso päätös. Lisäksi minun työkuviot on jälleen epävarmat (tällä hetkellä työssä, mutta saattaa pian päättyä) - tosin tilanne on ollut sama jokaisen lapsen kohdalla ja aina olen kuitenkin työllistynyt. Toinen iso kysymysmerkki on ikä; kovin kauan emme tätä päätöstä enää voi lykätä, jos vielä yhden lapsen haluamme.
Arvoisat av-laiset - kertokaa mielipiteenne, uskallammeko yrittää? Toki aikuisina ihmisinä tiedämme, ettei heti välttämättä tärppääkään, mutta jo yrityksen aloittaminen on iso päätös ja sillä viestitämme, että tulokas on tervetullut.
Hermostuttaa...
Kommentit (15)
Miksi kysyt vierailta ihmisiltä uskallatko vaiko et? Etkö tunne itsesi ja tilanteesi kaikista parhaiten?
Ai mutta. Av-palsta tietää kaiken!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:22"]
Ihan oikeesti, näin lapsettomuushoidot läpi käyneenä, on pakko kysyä, et mitä hemmetin väliä lapsen horoskoopilla on??? Oletko tosissasi sitä mieltä, että horoskooppimerkillä on jotain vaikutusta siihen, millainen lapsesta kasvaa?
Kalavauvoja voit kysellä eläinkaupoista.
[/quote]
Joo, mulla on 9v "kala-lapsi" kotona. Ja neitsyt ja kauris. Eniten tappelen tän kalan kanssa ja sen kanssa on todella vaikeaa hyvin usein. Että kannattaa miettiä mitä haluaa, sen voi nimittäin todella saada. Mä kanssa luin noita horoskooppeja etä kun kalat on NIIN helppoja, no ei ole voin sanoa, ihan kokemuksesta.
Älkää tehkö. Maailma on jo täytetty. Yli 6 miljardia syöppöä valmiiksi.
Ihan ihme aloitus. Horoskooppijuttu on jo täyttä soopaa, mutta vielä se, että muka av:n pitäisi päättää, teetttekö niitä lapsia. EMME TUNNE TEITÄ ja siksi emme voi ottaa kantaa. Mutta kaikki, mitä viestistäsi ilmenee huutaa kovasti sen puolesta, että älkää hankkiko enempää. Kammottavaa ajatella, että esim. oma äiti olisi tuollainen horoskooppipelle, joka yrittää HOROSKOOPPEJA TUTKIMALLA saada rauhallisen vauvan. Ei hyvää päivää... Ja entä jos kuitenkin tulee se pahin kiljukaula, joka ei nuku koskaan. Anteeksi ilkeä viesti, en oikeasti yleensä kirjoita tähän sävyyn, mutta sen verran pöljältä ap vaikuttaa.
Mikä teitä siis tarkalleen ottaen pelottaa? Se että lapsesta tuleekin oinas? Vai että rahat eivät riitä?
Ohhoh.. Kylläpä aiheutti ärtymystä vauvan horoskooppimerkin suunnittelu. Mutta kiitoksia sinulle, joka tuosta astrologiasta kirjoitit :D. Päätimme lykätä yrittämisen aloitusta vielä hieman; olisiko tiedossa, missä kuussa kannattaisi yrittää 'rauhallista' vauvaa?
Ja ei teidän muiden tarvitse tästä vetää herneenpalkoja nenään - kyllä tässä on elämänkokemusta jo minullakin sen verran, ettei asiat mene aina suunnitellusti. Mutta ymmärrän myös, että asioita voi JA SAA suunnitella. Se ei ole keneltäkään teiltä pois.
Ja tahattomasta lapsettomuudesta kärsiville toivon kaikkea hyvää ja unelmien toteutumista.
Minua ei niinkään haittaa jonkin tietyn tähtimerkin toivominen - tehkää mitä tykkäätte. Mutta noi kaikki muut asiat sitten... Jos aioitte alkaa yrittää ensi kuussa, mitä uskaltamista on aikaistaa sitä 4 viikkoa? Miksi luottaisit jonkun AV-palstan neuvoihin tällaisessa asiassa? Ja jos joku järkevä tähän ketjuun sattuisikin, miten hän voisi teitä neuvoa noilla tiedoilla?
Vai kalavauva pitäisi tulla. Jos on niin epäkypsä, että uskoo horoskooppeihin, niin sitten varmaan kannattaa odottaa vielä ainakin se vuosi ja yrittää sitä kalaansa aikaisintaan vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:37"]
Pohdimme, että haluaisimme vauvan ensi vuoden alussa. Itse haluaisin horoskoopiltaan kala-vauvan ja nyt huomasin, että lapsi pitäisi yrittää saada alulle nyt heti (ovuloin parhaillaan).
[/quote]
Harrastan astrologiaa (joo, ja täällä av:lla sen uskallan jopa nimettömästi tunnustaa, esimerkiksi töissä kukaan ei tiedä mitään hörhöilyistäni), mutta silti, tai ehkä juuri sen takia, tällainen vauvan aurinkomerkkishoppailu on mielestäni älytöntä. Kun asiat nyt vain eivät tapahdu näin, siihen, millaisia lapsia meille suodaan astrologisesti, voi vaikuttaa suurinpiirtein yhtä vähän kuin siihen, keneltä vauva perii minkin fyysisen ominaisuuden.
Ajattelepa, jos vauva syntyykin ennenaikaisena, ja siitä tulee vesimies. Mitäs sitten teet? Adoptioko on edessä? Ja vaikka lapsi syntyisi auringon ollessa kalan merkeissä, niin ensi vuonna on silloin 3-4 planeettaa oinaassa, oinaan hallitsija Mars mukaan lukien. Parina viime vuonna on syntynyt näitä super-kaloja, kuten prinsessa Estelle, mutta tällainen on aika poikkeuksellista. Ensi vuoden pikku-kaloista tulee siis kaiken todennäköisyyden mukaan enemmänkin rämäpäisiä, koko ajan polvet auki viilettäviä rasavillejä kuin Chopinia soittavia ja runoja kirjoittavia haaveilijoita.
Mutta kyllä sinulla on toivoa, jos tajusitte yrittää tuota vauvaa jo viikonloppuna, koska eilen oli aika kiva Kuun ja Jupiterin yhtymä Ravussa. Esim. oman vauvani syntyessä oli päällä tuo sama yhtymä, ja se oli synnärin viime vuosien vilkkain päivä. Näitä ei enää montaa ole, Jupiter siirtyy Leijonaan ensi kuussa.
Että näin ihan astrologiselta kannalta, toinen asia sitten, onko tämä teidän ja teille mahdollisesti vielä tulevan sielun kohtalo ollenkaan. ;-)
Ei hyvää päivää.. Provohan tämä, ei kukaan voi kysyä noin tyhmiä!
Ihan oikeesti, näin lapsettomuushoidot läpi käyneenä, on pakko kysyä, et mitä hemmetin väliä lapsen horoskoopilla on??? Oletko tosissasi sitä mieltä, että horoskooppimerkillä on jotain vaikutusta siihen, millainen lapsesta kasvaa?
Kalavauvoja voit kysellä eläinkaupoista.
Up...