Mies kutsui vanhempansa kylään...
Mutta ei itse ole edes kotona. Mies on töissä melkeimpä yötä päivää kun päivystää töissä. Miehen vanhemmat täällä perjantaihin asti. Itseä vähän ahdistaa koko tilanne.
Kommentit (15)
Eipä multa asiasta edes kysytty. Mies vain ilmoitti että vanhemmat tulee käymään ja että se antaa meidän ainoan makuuhuoneen heidän käyttöön. Itse joudutaan siis nukkumaan huonolla vuodesohvalla. Mies itse käy täällä vain nukkumassa minkä töiltään ehtii.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:13"]
Eipä multa asiasta edes kysytty. Mies vain ilmoitti että vanhemmat tulee käymään ja että se antaa meidän ainoan makuuhuoneen heidän käyttöön. Itse joudutaan siis nukkumaan huonolla vuodesohvalla. Mies itse käy täällä vain nukkumassa minkä töiltään ehtii.
ap
[/quote]
Itse lähtisin kaverille tai hotelliin yöksi. Kukaan ei aja minua omassa kodissani sohvalle nukkumaan. Nukun sitten mielummin jossain muualla, kuin kotona.
ap
[/quote]
Minä olisin sanonut että ei muuten tule, ja tarvittaessa soittanut niille vanhemmille että nyt ei kyllä valitettavasti käy yövierailu tällä kertaa... Saa mieskin oppia sen, että tuollaiset asiat keskustellaan ja päätetään yhdessä.
Mut eipä se oo helppoa miehelläsikään ku joutuu duunia painamaan. Varmaan vaihtaisi osia kanssasi heti jos pystyisi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:21"]
Mut eipä se oo helppoa miehelläsikään ku joutuu duunia painamaan. Varmaan vaihtaisi osia kanssasi heti jos pystyisi.
Mun mies kyllä tykkää työstään ja tekee sitä mielellään. Se on oikea työnarkomaani. Työ menee sillä etusijalla kaikessa. Harvoin edes pitää lomaa. Itse olen sen takia joutunut luopumaan paljosta.
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Onko se heidän vika, jos te ette ole viitsineet järjestää nukkumakelpoista ratkaisua, vaan olette menneet ostamaan vieraankiduttimen sohvaksi?
Pientä kunnioitusta nyt. Ne kaksi ihmistä ovat syylliset nyt lähinnä siihen, että sinulla on mies. Tietysti jos haluat toisenlaisen, niin siitä vain nyrpistelemään asialle, että hänellä on vanhemmat, jotka jopa saattavat tulla joskus kylään.
Ei ole lapsia. Se on yksi asia mistä olen joutunut luopumaan. Tottakai minä yritän olla mahdollisimman vieraanvarainen heitä kohtaan ja laitan ruokaa, siivoan, käyn kaupassa ym. mutta silti ärsyttää kun mies ei ole itse pitämässä huolta ja seuraa vanhemmilleen eikä minulta vierailusta edes kysytty. En voi mitään että ahdistaa koska miehen äiti on vielä melko määräilevää sorttia ja saattaa joskus sanoillaan loukata ja vähätellä esim sitä että en käy töissä.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:45"]
Ei ole lapsia. Se on yksi asia mistä olen joutunut luopumaan. Tottakai minä yritän olla mahdollisimman vieraanvarainen heitä kohtaan ja laitan ruokaa, siivoan, käyn kaupassa ym. mutta silti ärsyttää kun mies ei ole itse pitämässä huolta ja seuraa vanhemmilleen eikä minulta vierailusta edes kysytty. En voi mitään että ahdistaa koska miehen äiti on vielä melko määräilevää sorttia ja saattaa joskus sanoillaan loukata ja vähätellä esim sitä että en käy töissä.
ap
[/quote]
Ei tarvitse sietää vähättelyä ja huonoa käytöstä omassa kodissaan.
Mene itse muualle siksi aikaa, viihdyttäkööt vanhemmat itse itseään.
minä kävisin harrastuksissa yms menoillani joka ikinen päivä ja jättäisin miehen vanhemmat oman onnensa nojaan... ei ole minun tehtävänä viihdyttää heitä vaan miehen... varsinkin kun mies on töissä pitkän putken niin saa kylla ihan itse selitellä miksi ei ole ketään viihdyttäjää... itse pitäisin itseni kiireisenä ja puunaisin asuntoa, ja huutelisin välillä että ottakaa sieltä keittiöstä ruokaa/kahvia kun haluatte... ja jos anoppivanhemmat kitisivät siitä miten en osaa siivota niin antaisin rätin/luutun/imurin/pesuaineen heidän käteensä ja sanoisin että näytäpä mallia!
On aikas törkeetä ukko. Järjestää toiselle hommaa ja on itse pois.
Ap. Olet liian kiltti. Sano suusi puhtaaksi. Miehesi tuntuu dominoivalta. Olis kyllä kengän kuva persauksissa jos täällä erehtyis tuollain toimimaan, ja samaan syssyyn menis koko suku.
Ettei vain mies yrittäisi näin motivoida rouvaa menemään töihin. :D
Kutsuiko mies vanhempansa varmuudella? Ettei vanhemmat soittaneet ja kysyneet voivatko tulla?
Tuossa tilanteessa on hieman hankala oikeasti kieltää tulemasta, jos vaikka vielä sanoo ettei itse ole paikalla ja toiset sanovat ettei se haittaa.
Kyllä meillä tuollaisesta neuvoteltaisiin tai ennemmin se menisi niin päin, että sanottaisiin alustavasti kyllä, mutta että pitäisi vielä varmuuden vuoksi kysäistä siltä omalta kumppanilta. Eikä meistä kumpikaan ihan helpolla kehtaisi kieltää toisen vanhempien vierailua.
Miksi sinä olet joutunut luopumaan lapsista?
Ja sinä vaan suostuit? Minä olisin heti asiasta kuultuani sanonut miehelle että EI KÄY KERTA KAIKKIAAN.