Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinteistönvälittäjä. Kysyttävää?

Vierailija
02.06.2014 |

Kysymyksiä kehiin vaan! Sairastelen kotona ja tylsyys vei voiton, joten sorruin tällaiseen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aatellut vaihtaa isännöitsijäksi?

Vierailija
2/21 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko käyttää useampaa kiinteistönvälittäjää samanaikaisesti asuntoni myynnissä eli se joka tekee kaupat saa provikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko yrittäjä? paljonko saat palkkaa?

Vierailija
4/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko epätoivoa päivittäin työssäsi? Miten huolehdit jaksamisestasi? Teetkö jotain noloa yksin ollessasi toisten kotona? Kuinka usein tekisi mieli itse ostaa joku myyntiin tuleva kohteesi?

Vierailija
5/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet siitä, jos välittäjä ei ota kaikkia tarjouksia vastaan, ja sitä kautta myyjä ei saa korkeinta hintaa myymästään asunnosta, vaan "myy" ensimmäiselle tarjoajalle asunnon?

Tuollainen kokemus sai itseni päättämään etten koskaan anna omaa asuntoani välittäjän välitettäväksi.

Vierailija
6/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein asunto, jonka olet välittänyt?

Vierailija
7/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: En ole yrittäjä, mutta luultavasti hamassa tulevaisuudessa. Palkka vaihtelee paljon, sillä kyseessä on provikkapalkka. Yleensä ~3000€/kk, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

2: Koen välillä epätoivoa, sillä työ on yllättävän haasteellista, täytyy rampata paikasta toiseen ja on oltava aina valmiina vastaamaan puhelimeen - missä tahansa ja milloin tahansa. Vapaa-ajallani koitetaan järjestellä miehen kanssa mahdollisimman paljon jotain pientä rentouttavaa ja mukavaa tekemistä, joka auttaa jaksamaan paremmin. Koitan vältellä nolojen asioiden tekemistä ja niitä ei ole toistaiseksi kertynyt. Joskus kohteet ovat käsittämättömän upeita, mutta harvoin omalle kohdalle osuu sellaista kohdetta, jonka ostaisin itse.

Vierailija
8/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kieltäytynyt joskus kauppaamasta jotakin asuntoa/taloa?

Vierailija
9/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut niinsanotuihin verenimijöihin. Niitä ovat kiinteistövälittäjien lisäksi apteekkarit, optikot, hammaslääkärit ja asianajajat. Unohdinko jotakin?

Vierailija
10/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Monet kollegani tekevät samaa, eli myyvät välittömästi ensimmäiselle tarjoajalle. Tämä johtunee siitä, että alalla on kova kilpailu, ja kohteita on vaikea saada myydyksi - suurempia tarjouksia ei jäädä "odottelemaan". Pääasiassa tätä tekevät uudet välittäjät, kun taas alalla pidempään toimineet hallitsevat hintojen kilpailuttamisen paremmin ja korkeampia tarjouksia satelee. Mielestäni ko. toiminta ei ole ammattitaitoista eikä asiakkaan toiveiden mukaista, mikä on ainakin meillä päätavoitteena - asiakkaiden tyytyväisyys. Olen pahoillani huonosta kokemuksestasi. Saanko kysyä, missä päin Suomea kiinteistönvälittäjäsi sijaitsi?

Vierailija
11/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Suurin summa, mikä minun välittämästäni kohteesta on maksettu, oli 750 000€.

Vierailija
12/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko työtuntejasi? Paljonko tulee/ arvioisit tunteja viikossa?

Vierailija
13/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Olen kieltäytynyt kerran syynä se, että asunnossa oli niin paljon kosteusvaurioita hometta. Talon kunto oli muutenkin täysin asumiskelvoton.

Vierailija
14/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: En laske, mutta periaatteessa työskentelen "vuorokauden ympäri" työajan ulkopuolellakin. Jos en muuten, niin puhelimessa tulee ainakin puhuttua monta tuntia päivässä työasioista, jopa vapaapäivinä. Virallisia työtunteja on viikossa n. 38, tosin se vaihtelee suht paljon.

Vierailija
15/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myydä asuntoni. Kannattaako välittäjiä kilpailuttaa? Kuinka monta? Osaatko suositella hyvää välittäjää Oulusta? Maksaako asunnon arvioituttaminen?

Vierailija
16/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis astumaan työsi kanssa julkisuuteen (vrt. se kiinteistö-Kaisa)? :D

Vierailija
17/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnonarviointikäynnillä haistat selkeästi asunnossa olevan hometta, sanotko asiasta rehellisesti omistajalle?

Vierailija
18/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko lapsiperheen äiti tehdä tätä työtä?

onko koskaan vapaata illalla ja viikonloppuna?

mikä on pohjapalkkasi?

mikä on karsein kohteesi, mikä paras?

Vierailija
19/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee työtä tuntipalkalla vaan rosvoat %-osuuden kauppasummasta?

Vierailija
20/21 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:29"]

5: Suurin summa, mikä minun välittämästäni kohteesta on maksettu, oli 750 000€.

[/quote]Josta sun osuus oli...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä