Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kommentoi sinulle ääneen näin: "hei, sulla ei ole ripsiväriä!" miten otat tällaisen kommentin?

Vierailija
29.12.2020 |

Ajatteletko, että kommentoija on yllättynyt siitä miten hyvältä näytät ilman ripsiväriä vai uskotko, että hän ajattelee sinun näyttävän rumemmalta ilman vaiko jotain muuta - mitä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tällaista edes kommentoisi? 

Vierailija
2/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hei, hyvä havainto, ei mulla ole muutakaan meikkiä!" Ei näin nelikymppisenä paljoa venettä keikuta, oli syy möläytykseen mikä hyvänsä. Pitäisin omituisena tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän tuon kommentin niin, ettei sen laukonut henkilö itse kehtaa (?) kulkea ikinä missään ilman ripsaria :D

Vierailija
4/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että näytän väsyneeltä ilman ripsaria. Kommentoijana työkaveri (mies). Jotenkin se kiinnittää joidenkin ihmisten huomion.

Vierailija
5/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään en ollut jaksanut meikata ollenkaan ja sain tällaisen kommentin.

Ap

Vierailija
6/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten reagoisin. Yleensä ulkonäköön menevät kommentit on tölväisyjä, joten suhtautuisin tosi varauksella tähän kommentoijaan. Varmaan olisin että "niin?". Pitää koittaa olla nolostumatta koska sitä ne haluaa.

Vierailija
7/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti nainen näyttää rumemmalta, jos on ripsiväriä. En ymmärrä, mistä on tullut harhakäsitys, että se muka jotenkin kaunistaisi.

Vierailija
8/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että wtf? Miksi tuo ihminen luulee, että minun pitäisi käyttää ripsiväriä.

Riippuen millä äänensävyllä asia sanotaan, niin ajattelisin, että ompas tyhjäpäinen bimbo tai turhantärkeä kettuilija. 

Mitään järkevää syytä sanoa noin, ei ole. 

Jos tarkoittaisi, että ovatpa ripsesi pitkät ja kauniit, niin voi sitten sanoa niin, eikä noin niinkuin ap esitti.

Vierailija
9/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin vain että yllättyi siitä kuinka erilaiselta näytän ilman ripsiväriä, eikä ole koskaan ennen nähnyt minua ennen meikkiä (meikkaan joka aamu vaikka en poistuisi kotoa)

Vierailija
10/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmettelisin, koska ripsivärittömyys on minulle normaalitila. En siis yleensä käytä ripsiväriä.

Tekisin lähinnä sen johtopäätöksen, että kommentoija on huonotapainen ja tökerö juntti.

Vierailija
11/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, moniko puhevikainen on saanut kuulla "Hei sulla on ärrä/ässävika!"...

Ihmisen älynlahjoista kertoo se, että pitää todesta itsestäänselvä asia. Hei, on tiistai! Hei, kello on 19! Hei, aurinko ei paista! Hei, sulla on korvat päässä!

Vierailija
12/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuutan, musta ihmiset käyttää liikaa aikaa siihen mitä muut ajattelevat, moni lähtee pitemmälle pohtimaan syvempää merkitytä jollekkin yksittäiselle asialle/lauseelle ei ihme jos polla leviää ja tilalla tuulesta temmattuja ihme oletuksia.

Vierailija
13/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin samanlaisella ilmeellä kuin siinä tapauksessa, jos joku toteaisi "Hei, sulla on nenä päässä"

Vierailija
14/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin varmaan vaan, että juu ei olekaan kun en jaksanut laittaa.

Vierailija
15/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yllättyisin jos joku tekisi asiasta numeron. Ei ole kukaan  kommentoinut ripsivärin puutetta vaikka en ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
16/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa, moniko puhevikainen on saanut kuulla "Hei sulla on ärrä/ässävika!"...

Ihmisen älynlahjoista kertoo se, että pitää todesta itsestäänselvä asia. Hei, on tiistai! Hei, kello on 19! Hei, aurinko ei paista! Hei, sulla on korvat päässä!

Ootpas sä lyhyt/pitkä! Ai jaa, en tiennytkään.

Vierailija
17/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään en ollut jaksanut meikata ollenkaan ja sain tällaisen kommentin.

Ap

No, mulle tulee tästä mieleen seuraavaa: Sulla on yleensä meikkiä. Ripsiesi oma väri on vaalea. 

18/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ainakaan loukkaantuisi. En meikkaa ikinä joten tuntuisi oudolta kuulla tuollainen kommentti

Tää ihminen varmaan yllättyi nähneensä sut ilman meikkiä jos normaalisti meikkaat. Aika kummallista kommentoida tuollaista havaintoa.

Vierailija
19/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ripsiväriä joten ois aika outo kommentti. Varmaan vastaisin että " ei olekaan, so what"?

Vierailija
20/34 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaivata päätäni tuollaisilla kommenteilla. Ihan sama, mitä sillä tarkoittaa. N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan