Painoin viikko sitten 103,9kg. Tänään 99,3kg.
4,6 kiloa yhdessä viikossa nesteitä ja toivottavasti jotain muutakin. Aloitin kesän 2014 ilman herkkuja ja liikun paljon. Syön viidesti päivässä ja oikeita asioita. Alkoholin ja kaikki herkut jätän kesän ajalta pois.
Tavoitteena oli saada 10 kiloa kesän aikana pois, eli elokuun alussa olisi ollut 93,9kg, mutta siihenhän on enää 6kg matkaa. Voipi mennä vähän enemmänkin.
Onneksi on 2kk LOMAA!
Kommentit (13)
Ihanaa, että on muitakin kesän kynnyksellä heränneitä! Ajattelin myös viettää oikein terveellisen kesän ja sen myötä pudotella liikakiloja, joita riittää... Tsemppiä teille :)
Uskomaton viikkotiputus, en ole pystynyt samaan samoissa mitoissa edes nutraamalla :O Aloitettiinko samalla nesteenpoistolääkitys?
103kg
Minä painoin eilen 50.4kg ja tänään aamulla 49.6kg :) 800g pudotus, olen vähän kipeenä. Enää pois sellaiset 4kg niin olen vihdoin tyytyväinen. Teen 4x viikkoon rankemmanpuoleisen reenin, alkoholia en koskaan ole käyttänyt ja hyötyliikunta kunniaan.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 08:44"]
Uskomaton viikkotiputus, en ole pystynyt samaan samoissa mitoissa edes nutraamalla :O Aloitettiinko samalla nesteenpoistolääkitys?
103kg
[/quote]
Ei nesteenpoistolääkitystä, mutta nestettä oli varmasti kerääntynyt toissaviikon viikonlopusta. Oli häät ja yhdet 50v juhlat. Tuli vedettyä kakkua sen verran, että takuulla sitä nestettä kertyi paljon.
Toivon, että tästä 4,6 kilosta on todellista laihtumista kilo. Ensi viikko näyttää.
Minä aloitin reilu viikkko sitten: -5kg.
Ruokavalio on sama kuin ennekin,ainoastaan annokset pienempiä.Herkkuja syön myös viikottain,mutta lakupussi on vaihtunut lakupötköön jne.. näin kesällä tulee jäätelöäkin syötyä lähes päivittäin,mutta ei enää usempaa vain yksi.
Raskas työ pitää huolen liikunnasta ja käy kuntosalista.
Onnea! Voi kun saisi itseänsäkin niskasta kiinni kunnollisen ruokailun suhteen. Painoa ei kyllä tarvitse onneksi pudottaa, mutta ruokailutavat ovat aivan päin persettä ja sen takia paha olo koko ajan :(
Missä kaikki alapeukuttajat ja lyttääjät luuraavat?
Lihavilla paino putoaa aluksi nopeasti. Älä masennu kun painonlasku hidastuu. Tsemppiä.
Itse laihdutin viime kesän aikana 12 kiloa. Nyt on kevään aikana tullut jalkavaivan takia 3 kiloa takaisin. Ja nuo takaisin tulleet lähtee kesäkuun aikana pois :) Kasvikset on nyt niin hyviä että ne auttaa painonpudotuksessa, varsinkin kun samalla jätän huonot hiilarit minimiin.
se on yllättävää miten paljon alkoholi lihottaa, paitsi energiana niin myös nesteenkertymisenä. varokaa siidereitä! vaikka ikävä tulee..
Minä aloitin eilen. Herkut pois. Säännöllinen ruokailu.
Tavoitteena saada kesäkuussa -5kg.
Ja toivon mukaan saman verran heinäkuussa. Uskoisin, että tahti hiipuu
niin siksi elokuulle uskon, että pudotus jää 3-4 kilon pintaan.
Vaan kaikki mikä lähte on itselle hyvä juttu.