Kuinka selviytyä kanssakäymisessä myrkyllisen naisen kanssa?
Myrkyllinen nainen työpaikalla kyseessä. Kuinka olette selvinneet kanssakäymisessä noiden myrkyllisten kanssa?
Kommentit (7)
Olemalla sinnikkäästi ystävällinen. Olkoot yksikseen myrkyllinen.
Kiinnostaa myös, sama tilanne minulla.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla sinnikkäästi ystävällinen. Olkoot yksikseen myrkyllinen.
Näin juuri. Asiallisen ystävällinen, mutta etäinen.
itse oon vaihtanu työpaikkaa myrkyllisten ihmisten takia.joskus ollu pakko olla työpaikal tällästen kans. välttelin,en puhunut mitään ilkeille henkilöille.kaikki asiat toimitin esimiehen tai jonkun luotettavan henkilön kautta, sillä ilkeät tyypit sabotoi töitä ja valehteli.
jos ilkeä tyyppi naljaili tai sanoi jotain negatiivista,teeskentelin etten kuullut ym. joskus sanoin et anteeksi voitko toistaa,niin meni hiljaiseksi tyyppi ei uskaltanu haukkua kun muut kuunteli. yritin silti mennä muiden normaalien työkavereiden mukana kahville ja puhuin niitä näitä kivoille työntekijöille.
kuulin jälkeen päin et ilkimykset irtisanottu joka työstä ja aiheuttaneet edellisille yönantajille jättitappiot.
Olemalla perus ystävällinen, olla lähtemättä niihin myrkyllisiin keskusteluihin mukaan, sivuttaa provosoinnit, pysymällä asiassa, poistua tilanteesta mikäli hermot pettämässä, ei ikinä kahdestaan tälläisen kanssa mikäli mahdollista ja välttää ajanviettoa tämän kanssa.
Ei ole pakko tykätä mutta sietää valitettavasti pitää.
Toimimalla kuten skorpionin kanssa aavikolla joka yrittää antaa myrkkypistoksia, suojaudu, poistu ja vältä. Jos hän ei tee omaa osaansa hyvästä kommunikaatiosta, minkä sinä sille voit. Tärkeän asian saa lyhyesti sähköpostilla tai paperilla.
Myrkyllisyyttä sinänsä on vaikea vähentää yksilössä, mutta voit omalla käyttäytymisellä vähentää myrkyllisyyden haitallisuutta itsellesi käyttämällä maskia ja pitämällä turvavälejä.